کد خبر: ۲۳۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 25 May 2016


رییس اداره راه و شهرسازی گچسرگفت: از ابتدای سال تا کنون 10 رستوران و مرکز اقامتی، تفریحی بدون مجوز درمحور چالوس تخریب شده‌اند.

محمد خاقانی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، اظهار کرد:به دلیل این که جاده چالوس درتمام ایام سال میزبان گردشگرانی از تمامی نقاط کشور است، راه اندازی رستوران و مرکز اقامتی و تفریحی دراین مجور به منبع درآمدی برای عده‌ای تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از افراد بدون اخذ مجوزهای قانونی لازم اقدام به راه اندازی رستوران و مرکز تفریحی دراین مسیر کرده‌اند که طی سال‌های گذشته برخورد های قانونی قابل توجهی با آنها صورت گرفته است.

خاقانی افزود: برخی از این واحدها درحاشیه رودخانه کرج ایجاد شده‌اند که همین امر خطر آسیب به مردم را درزمان وقوع برخی حوادث از جمله سیل افزایش می‌دهد.

این مسئول توضیح داد:علاوه براین بسیاری از این واحدهای فاقد مجوز مسائل و ضوابط زیست محیطی را نیز رعایت نکرده و باعث آلودگی منطقه می‌شوند.

رییس اداره راه شهرسازی گچسر یادآور شد: برای جلوگیری از افزایش این واحدها، اداره راه و شهرسازی گچسر در اولین مرحله اقدام به ابلاغ تذکرات کتبی به صاحبان واحدهای بدون مجوز می کند.

خاقانی ابراز کرد: صاحبان این واحدها باید دریک بازه زمانی تعیین شده نسبت به تشکیل پرونده و اخذ مجوزهای قانونی لازم برای فعالیت دراین محور اقدام کنند.

وی اظهار کرد: اگر این افراد به اخطارهای توجه نکنند ماموران اداره راه گچسر با هماهنگی مراجع قضایی اقدام به تخریب این واحدها می‌کنند.

وی در خاتمه گفت: سال گذشته در مجموع 40 واحد پذیرایی ، اقامتی و رستوران و ازابتدای سال تا کنون نیز 10 واحد تخریب شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار