عضو شورای شهر کاشمر با ابراز تأسف از اینکه تفکرات سیاسی منجر به عدم ایجاد بانک اطلاعاتی و جامعه آماری در شهرستان شده است، گفت: مصلحت‌اندیشی‌های سیاسی مانع از رشد و پیشرفت کاشمر شده است.
کد خبر: ۲۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳ 16 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، احمد غزنوی در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر کاشمر با بیان اینکه زمانی شاهد تبلیغ و حتی نصب تابلوی مجتمع بزرگ آلومینیوم در این شهرستان بودیم و امروز خبری از آن نیست، بیان داشت: سرمایه‌گذاران در سال‌های اخیر چند کارخانه در شهرهای دیگر برای ایجاد اشتغال‌زایی،‌ راه‌اندازی و افتتاح کردند.

عضو شورای شهر کاشمر با تأکید بر اینکه یاد نگرفته‌ایم که هر فردی که به مجموعه شهر کمکی کرده، او را کمک کنیم، گفت: نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی بالغ بر 2 میلیارد تومان به شهرداری کمک می‌کند اما با ترس از اینکه به ضررمان تمام شود موضوع را در نطفه خفه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تنها راه نجات شهر جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف به منظور ایجاد اشتغال‌زایی و ارائه خدمات است، یادآور شد: باید بیاموزیم که سرمایه‌گذاری یک فرصت برای رشد همه جانبه شهر است چرا که سرمایه‌گذاری سبب رشد نخبه پروری می‌شود، لذا سرمایه‌گذار به یک محیط آرامش‌زا، مساعدت و همکاری مجموعه شهرستان نیاز دارد.

غزنوی با بیان اینکه از توانمندی و ظرفیت‌های خوبی برخوردار است اما در راستای احیا و بهره‌گیری از آن اقدامی انجام نشده است، خاطرنشان کرد: عدم توجه به این ظرفیت تنها به این دلیل است که همواره نفع گروه و جریان سیاسی مد نظر بوده است.

عضو شورای شهر کاشمر با بیان اینکه کاشمری‌های زیادی در اقصی نقاط کشور زندگی می‌کنند که از جایگاه خوبی برخوردار هستند، تصریح کرد: باید تلاش کنیم با رایزنی و هماهنگی با این افراد زمینه توسعه، رشد و پیشرفت شهرستان را فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار