امام جمعه ساوجبلاغ:
خطیب جمعه ساوجبلاغ حج را یک امر شرعی و تکلیف الهی بیان کرد و افزود: در حجی که کرامت و امنیت زائران کشورمان حفظ نشود، مکه رفتن معنی ندارد.
کد خبر: ۲۳۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۵ 28 May 2016
امام جمعه ساوجبلاغ با اشاره به اینکه ایران تنها کشوری است که دمکراسی واقعی بر اساس مردمسالاری دینی در آن حاکم است، گفت: وجود مجلس خبرگان نشان از حضور مردم در اتمام ارکان تصمیم گیری دارد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی ناطقی در خطبه های نماز جمعه ساوجبلاغ با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان، گفت: ایران تنها کشوری است که دمکراسی واقعی براساس مردم سالاری دینی در آن حاکم است.
وی افزود: در جمهوری اسلامی، تنها کشوری است که مردم آن در انتخاب عالی ترین مقام تا پائین ترین مقام آن نقش دارند و وجود مجلس خبرگان رهبری خود مبین این امر است.
وی درباره ضرورت کنترل فضای مجازی، گفت: مسئولان باید با برنامه‌ریزی و کارشناسی دقیق با استفاده از معارف قرآنی از این فضا برای جوانان استفاده کنند تا از تهاجمات دشمنان در این فضا کاسته شود.
خطیب جمعه ساوجبلاغ حج را یک امر شرعی و تکلیف الهی بیان کرد وافزود: در حجی که کرامت و امنیت زائران کشورمان حفظ نشود، مکه رفتن معنی ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار