کد خبر: ۲۳۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۹ 28 May 2016


امام جمعه بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به آغازبکار مجلس دهم ازفردا شنبه گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای دغدغه های مردم را درک کنند.

به گزارش ایرناف حجت الاسلام والمسلمین قادرمحمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه چهارباغ افزود:

در آستانه شکل‌گیری مجلس دهم و شروع بکار نمایندگان منتخب مردم در سنگری که آن‌را خانه ملت می‌خوانندهستیم وباید دغدغه نمایندگان برای رصد و شناسایی نیازها و ضرورت ها، بایسته‌ها و شایسته‌ها و یا مطالعه مواد قانونی و تسلط بر حریم اختیارات و هم‌چنین وظایف اساسی نمایندگان در حوزه قانونگذاری باشد.

وی افزود: البته آنچه شایسته و مطلوب ملت به نظر می‌رسد این است که نماینده منتخب مردم در مقام ادای حق نمایندگی و ارج نهادن به اقبال و اعتماد مردم، همواره باید خود را وامدار مردمانی بداند که با دلی پر از امید، برگ رأی خود را با آراستن به نام وی به صندوق‌های رأی سپرده‌اند، مردمی که حل معضلات کشور و باز شدن گره‌های کور عرصه حیات و زندگی روزمره را به دستان و اراده نماینده منتخب معطوف داشته‌اند.

خطیب جمعه چهارباغ دربخش دیگر خطبه ها بااشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه افسری

حسین علیه‌السلام گفت:معظم له در این مراسم در سخنان مهمی به تبیین منطق قرآنی و اسلامی «جهاد کبیر» به معنای «ایستادگی و تبعیت نکردن از جبهه استکبار» و ابعاد و الزامات آن در نظام جمهوری اسلامی پرداختند.

وی ادامه داد: رهبری با اشاره به تلاش ها و برنامه‌ریزی‌های گسترده جبهه استکبار برای نفوذ و تغییر هویت نظام اسلامی، گفتند، مهمترین وظیفه‌ی کنونی مراکز دانشگاهی و حوزوی، عناصر و جوانان مؤمن و انقلابی، و همچنین سازمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «اقدام سنجیده و هوشمندانه برای تبیین و روشنگریِ ژرفا و عمق شعارهای انقلاب» و «پرهیز از اقدامات سطحی»، «کادرسازی برای آینده»، و «تدوین علمی تجربه‌های متراکم و شگفت‌انگیز انقلاب در طول 38 سال گذشته» است.

امام جمعه چهارباغ بااشاره به آغاز فعالیت مجلس خبرگان گفت: مجلس پنجم خبرگان رهبری شروع درخشانی داشت و اعضای عالم و فقیه آن بصیرت سیاسی، دشمن‌شناسی و زمان‌فهمی خودشان را به خوبی نشان دادند و با انتخاب آیت‌الله جنتی برای ریاست مجلس خبرگان با توجه به سوابق انقلابی وی، دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی و کلیه دلسوزان انقلاب را که نگران انقلابی ماندن مجلس خبرگان بودند، برطرف کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار