مجتبی اسکندری رئیس هیات بوکس استان البرز با اعتراض نسبت به تصمیم کمیته فنی فدراسیون تصریح کرد: سجاد کاظم زاده در چند مسابقه برگزار شده پیروز میدان بود، اما نمی دانم با چه دلیل و برهانی قاسمی پور را به عنوان نماینده وزن ۶۹ کیلوگرم تیم ملی معرفی کرده اند.
کد خبر: ۲۳۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 30 May 2016
در پی انتخاب امین قاسمی پور به عنوان نماینده تیم ملی بوکس در وزن ۶۹ کیلوگرم، هیات بوکس استان البرز در حمایت از بوکسور خود که رقیب قاسمی پور بود اعتراض کرد.
رقابت‌های انتخابی تیم ملی بوکس مثل همیشه دردسرساز شد و ظاهرا کمیته فنی با تصمیم سلیقه ای خود بدون توجه به نتیجه رقابتهای انتخابی قصد دارد تا بوکسور بازنده در وزن ۶۹ کیلوگرم را به بهانه با تجربه بودن به مسابقات کسب سهمیه المپیک آذربایجان اعزام کند. امین قاسمی پور و سجاد کاظم زاده دو نماینده بوکس ایران در وزن ۶۹ کیلوگرم هستند که با وجود پیروزی کاظم زاده بوکسور البرزی در دو دیدار انتخابی امین قاسمی پور به عنوان نماینده تیم ملی در این وزن انتخاب شد.تصمیمی که البته اعتراض رسمی هیات بوکس البرز را در پی داشت.
مجتبی اسکندری رئیس هیات بوکس  استان البرز با اعتراض نسبت به تصمیم کمیته فنی فدراسیون تصریح کرد: سجاد کاظم زاده در چند مرحله مسابقه برگزار شده پیروز میدان بود اما نمی دانم با چه دلیل و برهانی قاسمی پور را به عنوان نماینده وزن ۶۹ کیلوگرم تیم ملی معرفی کرده اند. هم از نظر فنی و هم نتیجه دیدارها برتری سجاد کاظم زاده اثبات شده است و به نظرم تیم ملی نیز باید جای بهترین ها باشد.
وی افزود: با عدم انتخاب کاظم زاده در حق بوکس استان البرز و این بوکسور شایسته ظلم شد. از کمته فنی فدراسیون بوکس می‌خواهیم تا در راستای ارتقای سطح کیفی تیم ملی و احقاق حق کاظم زاده به اعتراض ما رسیدگی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار