کد خبر: ۲۳۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 30 May 2016


مدیرکل محیط زیست استان البرز گفت: آب مهمترین چالش زیست محیطی استان البرز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین محمدی ظهر امروز در همایش زیست محیطی چالش‌های استان البرز با رویکرد سلامت آب که در محل دانشگاه خوارزمی برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز با مسائل مختلفی در خصوص محیط زیست مواجه است اما یکی از مهمترین چالش‌های زیست محیطی در این استان آب است که باید هرچه سریع‌تر تدابیر لازم برای این مهم اندیشیده شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مشکلات در بحث آب انتقال آب سدهای کرج و طالقان به تهران است که باید تدابیر و اقدامات کارشناسی شده در این زمینه اندیشیده شود.

مدیرکل محیط زیست استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا اتاق فکری تشکیل شده است که می‌تواند فرصت‌های ویژه‌ای را در خصوص رفع مشکلات و چالش‌های موجود در این استان داشته باشد.

وی با بیان اینکه استان البرز از این اتاق فکر کشوری کمترین بهره‌برداری را کرده است افزود: موضوعات زیست محیطی مسائل بسیار مهمی را در پی دارد که باید برای برون رفت از مشکلات هرچه سریع‌تر اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داد.

محمدی تأکید کرد: یکی از مهمترین مسائل آب است که به عنوان جنگ آب مرسوم شده است که باید از هم اکنون تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه داشته باشیم.

وی استفاده از ظرفیت‌های موجود در زمینه بهره‌وری درست از آب را مهم خواند و گفت: در این راستا باید از ظرفیت‌های اتاق فکر بهره برد و معضلات زیست محیطی را به درستی و با کار کارشناسی مرتفع کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار