با پایان مسابقات جام حذفی فوتبال، تیم‌های لیگ برتری به طور رسمی وارد بازه نقل و انتقالات فصل جدید شدند اما صبا تیم همیشه عقب افتاده از بازار نقل و انتقالات پیش فصل است.
کد خبر: ۲۴۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 05 June 2016
به گزارش تابناک قم، صبای قم در شرایطی حالا باید خود را مهیای دوره شانزدهم لیگ برتر کند که مشکلات همیشگی صبا در تمام ادوار لیگ برتر همچنان پیش روی این تیم است گرچه آنها امیدوارند با خصوصی سازی گره‌های دائمی کار خود را در زمینه مالی بگشایند.  

صبا چه در گذشته و چه در حال حاضر در فصل نقل و انتقالات تیمی وابسته به روزها و ساعات آخر بوده است. آنها امسال نیز در حالی وارد این دوره مهم و حساس برای آینده خود می‌شوند که 3 بازیکن کلیدی خود را از دست رفته می‌بینند و ظرفیت از دست دادن 9 بازیکن دیگر خود را نیز دارند.

خروج همان 3 بازیکن متشکل از جلال علیمحمدی، فرشید باقری و پیام صادقیان تا همین جا مایه ضرر صباست و بعید نیست که فرید کریمی، فیلیپه ماچادو و یکی، دو مهره مؤثر صبا نیز طی روزهای آینده از صبا جدا شوند که البته جدایی آنها با پیشنهادهایشان از یک سو و آینده دایی در صبا نسبت مستقیم دارد.

صبا سال گذشته نیز یک هفته مانده به پایان نقل و انتقالات تیمش را جمع کرد. و از دست دادن فرصت نقل و انتقالات سبب می‌شود بازیکنان خوب و مؤثر به تیم‌های دیگر بروند و سهم صبا از سفره رنگین نقل و انتقالات، ته دیگ سوخته‌ای بیش نباشد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار