کد خبر: ۲۴۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 06 June 2016


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از برگزاری طرح نشاط معنوی در امام‌زاده‌های شاخص استان البرز خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان یکی از مهمترین مسائلی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح نشاط معنوی در امام‌زاده‌های شاخص این استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز خاطرنشان کرد: این طرح ویژه تابستان و با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اجرایی می‌شود.

صالحی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های مدون برای برگزاری هر چه بهتر و دقیق‌تر برنامه‌های اوقات فراغت نیازمند کارکارشناسی است افزود: باید از تمام توان خود برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان استفاده کرده و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

وی تأکید کرد:‌ با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌های مهم والدین پرکردن اوقات فراغت فرزندان خود به نحو درست و صحیح است لذا برنامه‌ریزی مدون از سوی والدین و مسؤولان برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان از مهمترین اولویت‌ها است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی باید به گونه‌ای انتخاب شود که بتواند نشاط و شادابی را برای نوجوانان به همراه داشته باشد.

صالحی اظهار کرد: باید برنامه‌هایی را برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان فراهم کنیم که بتواند در ارتقای مهارت آنان تأثیرات بسیاری داشته باشد و برای آنان جذابیت خاصی را به همراه داشته باشد.

وی برپایی طرح نشاط و شادابی در امام‌زاده‌های شاخص استان البرز را یکی از مهمترین اقدامات سازمان اوقاف در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان عنوان کرد و بیان داشت: نشاط معنوی در کنار امام‌زادگان و بقاع متبرکه با حضور کارشناسان مذهبی می‌تواند گامی مهم در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و همچنین ارتقای فعالیت‌های مذهبی و دینی باشد.

صالحی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های طرح نشاط معنوی در این استان از ابتدای تیرماه آغاز می‌شود، گفت: هم‌اکنون در مراکز فرهنگی بقاع متبرکه آمادگی ثبت‌نام از متقاضیان برای ورود به این کلاس‌ها هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار