کد خبر: ۲۴۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 06 June 2016


رئیس پلیس البرز بر رعایت شئون ماه مبارک رمضان دراین استان تاکید کرد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز یکشنبه درگفت وگو باخبرنگارایرنا افزود : پلیس البرز همانند گذشته از تلاش و کوشش در راستای حفظ حرمت دینی و رعایت حقوق شهروندان و خدمت به مردم تلاش می کند و امیدواریم مردم نیز در راه تداوم و تعمیق تعامل و همکاری مسوولانه خود به ویژه با رعایت شعائر دینی در این ماه مبارک با پلیس همکاری بیش از پیش داشته باشند.

وی اضافه کرد: برخی هموطنان به دلیل مسافرت، بیماری یا به هر دلیلی قادر به روزه گرفتن نیستند که ازآن ها تقاضا می شود از هرگونه اعمال و رفتاری که دلالت بر تظاهر به روزه خواری است مانند خوردن، آشامیدن و استعمال دخانیات درملاعام پرهیز کرده و ضمن احترام به حقوق سایران ، حرمت این ماه را رعایت کنند .

کامرانی صالح تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان رستوران ها و مراکز ارائه خدمات غذایی از اذان صبح تا افطار حق پذیرایی از مشتریان را ندارند و فعالیت این مراکز خدماتی از افطار تا سحر مجاز است .

وی خاطرنشان کرد: با آن دسته از افراد یا صنوفی که حرمت ماه مبارک رمضان را رعایت نکرده و نسبت به شعائر دینی و مذهبی بی توجهی کنند ، حسب وظیفه برخورد قانونی خواهد شد و بازدیدهای غیرمترقبه از صنوف ، جزو برنامه های پلیس در ماه مبارک رمضان است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار