کد خبر: ۲۴۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 12 June 2016


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: ستاد های نظارت بر ثبت نام در مدارس این استان با هدف ساماندهی و اجرای دستورالعمل های وزارتخانه فعالیت خود را در این استان آغاز کردند.

عباس سلطانیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دستورالعمل اجرایی ثبت نام از سوم خرداد ماه به مدارس ابلاغ شده است تا مدیران مدارس با توجه به قوانین و ضوابط برای سال تحصیلی 96-95 اقدام به نام نویسی دانش آموزان در مدارس البرز کنند.

وی که مسئولیت ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس البرز را بر عهده دارد خاطر نشان شد: این ستادها برای رسیدگی به شکایات مردمی ، فراهم آوردن شرایط ثبت نام برای دانش آموزان در مدارس ، برخورد با مدیران مدارسی که هنگام ثبت نام وجه دریافت می کنند و اجرای قوانین و ضوابط مربوط به ثبت نام در تعدادی از مدارس ، اداره های اموزش و پرورس و اداره کل این استان فعال شدند.

سلطانیان اظهار کرد: دریافت هر گونه وجهی در مدارس به جز مبلغ بیمه دانش آموزی که 75 هزار ریال می باشد از اولیای دانش آموزان خلاف قوانین و ضوابط ثبت نام در سال تحصیلی 96-95 در این استان است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز بیان کرد: نام نویسی از دانش آموزان در مدارس این استان پس از اعلام نتایج امتحانات نوبت دوم سال تحصیلی 95-94 در پایه های مختلف تحصیلی آغاز می شود .

سلطانیان گفت: نام نویسی از دانش آموزان پایه اول در مدارس ابتدایی از اول خرداد ماه سال 95 آغاز شده است.

وی شرایط نام نویسی در مدارس شاهد ، استعدادهای درخشان ، نمونه دولتی و غیر دولتی را مطابق با قوانین و ضوابط وزارت خانه ای اعلام کرد.

وی یادآور شد: قوانین و ضوابط ثبت نام سال تحصیلی 96-95 ، همچنین شماره تلفن های ستاد نظارت بر نام نویسی مدارس و اداره های آموزش و پرورش در تابلو ائلانات همه مدارس البرز چاپ و نصب شده است.

سلطانیان تاکید کرد: اعضای ستاد های اصلی و مرکزی نظارت بر ثبت نام موظف به رسیدگی شکایات مردمی در کوتاهترین زمان ممکن هستند.

البرز 430 هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار