کد خبر: ۲۴۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 14 June 2016


رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: استان البرز توانایی صادرات میوه را به کشورهای مختلف دارد.

رحیم بنامولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با رفع تحریم‌ها بسترهای سرمایه‌گذاری خارجی در کشور و استان البرز فراهم شده است.

وی ادامه داد: در این راستا کشورهای مختلفی با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان البرز خواستار سرمایه‌گذاری شده‌اند که در این راستا تفاهم‌نامه‌هایی نیز در این زمینه منعقد شده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه یکی از تفاهم‌نامه‌هایی که با حضور هیأت تجاری و اقتصادی روسیه به استان البرز منعقد شده است گفت:‌ صادرات میوه از استان البرز به کشور روسیه یکی از تفاهمنامه‌ها است که می‌تواند در توسعه اقتصادی سهم مهمی را داشته باشد.

وی تأکید کرد: در این راستا و با توجه به قابلیت‌های بخش کشاورزی در استان البرز و ظرفیت تولید میوه در این استان لذا می‌توانیم در ارتقای این صادرات بسیار موفق عمل کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز خاطرنشان کرد: البته برای کسب موفقیت بیشتر نیاز داریم که صادرات میوه به این کشور را با ساماندهی اساسی مواجه کرده تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

بنامولایی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه این استان به فرودگاه هواپیماهای باری مجهز است افزود: وجود این مزیت سبب می‌شود که استان البرز بتواند به قطب محصولات از جمله میوه تبدیل شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی موجود در استان البرز گفت: در این راستا و با توجه به نیازهای کشور روسیه می‌توانیم بازار این کشور را در دست بگیریم و در توسعه محصولات کشاورزی از این استان به روسیه تلاش خود را دو چندان نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار