کد خبر: ۲۴۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 14 June 2016


استاندار البرز بر ضرورت رفع بافت‌های فرسوده در روستاهای این استان تأکید کرد و گفت: مدیران در بانک‌ها باید اهتمام ویژه‌ای را به ارائه تسهیلات به روستاییان برای رفع این بافت‌ها داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان البرز خاطرنشان کرد: در بررسی‌های انجام شده میزان بافت‌های فرسوده در روستاهای البرز نیز چشمگیر است و لازم است تا مسؤولان توجه جدی بر رفع این بافت‌ها داشته باشند.

وی تأکید کرد: با تقویت سازه‌های منازل روستایی می‌توانیم از خسارات احتمالی در مواقع حوادث غیرمترقبه اقدامات اساسی را انجام دهیم.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه البته باید هماهنگی‌ها و فرهنگ‌سازی‌های مختلفی برای رفع این بافت‌ها بین روستاییان انجام شود افزود: با رفع بافت‌های فرسوده و ارائه خدمات بیشتر به روستاییان می‌توانیم از مهاجرپذیری روستاییان به شهرها جلوگیری کرده و گامی مهم در جهت ارتقای تولیدات محصولات و فعالیت‌های روستاییان برداریم.

طهایی گفت: با توجه به اینکه روستاهای استان البرز ظرفیت‌های بسیاری را در حوزه کشاورزی و دامداری دارد لذا توجه به روستاها و رفع مشکلات آنها یکی از مهمترین اقداماتی است که باید از سوی مسؤولان انجام شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اقتصاد مقاومتی و رسیدن به نتایج خوب در این زمینه باید تعامل داشته باشیم، افزود: استفاده از تمام ظرفیت‌های استان البرز برای دستیابی به این مهم یکی از مهمترین نیازهاست.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: روستاها با توجه به ظرفیت‌هایی که دارند می‌توانند به عنوان منابع خوبی برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شوند.

طهایی گفت: در این راستا باید با توسعه فعالیت‌های روستاییان و حمایت از روستاییان آنان را تشویق و ترغیب به تولیدات بیشتر و کیفی‌تر محصولات کشاورزی و دامداری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار