شهردار کرج خبر داد
شهردار کرج از افتتاح فاز نخست تقاطع غیر هم‌سطح شهید کیانپور در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 15 June 2016
علی ترکاشوند عصر امروز در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح اظهار داشت: هزینه کل پروژه 28 میلیارد و 50 میلیون تومان است که 19 میلیارد تومان آن جهت فاز اول روگذر غرب به شرق و مابقی آن برای فاز دوم که شامل زیرگذر غرب به شمال بوده، اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به وجود ترافیک سنگین که در این منطقه وجود داد تأکید کرد: به منظور رفع مشکلات ترافیکی فاز دوم این مهم در 6 ماهه دوم سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار کرج در ادامه سخنان خود به افتتاح ساختمان ملت اشاره کرد و افزود: این ساختمان در 6 طبقه و به مساحت 2400 مترمربع ساخته شده که طبقه همکف آن جهت امور اداری تعبیه شده است.

ترکاشوند از بهره‌برداری پروژه میدان سپاه تا اسفند ماه خبر داد و گفت: پروژه تونل مهرویلا نیز تا آذرماه سال جاری به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی رشد و توسعه خدمات رسانی به مردم را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: باید از تمام توان و ظرفیت خود برای توسعه خدمات به مردم استفاده کرده و این مهم را در اولویت خود بدانیم.

شهردار کرج با اشاره به اینکه کلانشهر کرج برای توسعه و پیشرفت بیشتر نیازمند توجه مسؤولان در دستگاه‌های مختلف است، اظهار داشت: در این زمینه باید تلاش شود تا با اتحاد و همدلی مسیر توسعه خدمات‌رسانی به مردم را هموار کرده و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

ترکاشوند خاطرنشان کرد: البته اولویت ما باید اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در مناطق کم برخوردار باشد تا مردم در این مناطق نیز از خدمات مناسبی بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار