کد خبر: ۲۴۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 15 June 2016


شهردار منطقه 9 شهرداری کرج از آغاز مرحله جدید طرح جمع‌آوری متکدیان و دستفروشان در سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، حسین عطایی با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری چند مرحله طرح جمع‌آوری متکدیان و کارتن‌خواب‌ها در منطقه 9 شهرداری کرج اجرایی شده است، اظهار داشت: این متکدیان پس از جمع‌آوری به ستاد مرکزی تحویل داده می‌شوند.

وی بیان کرد: جمع‌آوری متکدیان یکی از برنامه‌های مستمر و روزانه حوزه سد معبر این منطقه است که به صورت مستمر تا پایان سال نیز ادامه دارد و با جدیت از سوی حوزه مذکور پیگیری می‌شود.

عطایی ادامه داد: آگاه‌‌سازی عمومی و ایجاد حساسیت لازم درباره تکدی‌گری و پیشگیری از آسیب‌های ناشی از آن و همچنین سالم‌سازی چهره شهر از اهداف جمع‌آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها است.

این مسؤول افزود: طبق هماهنگی به عمل آمده اکیپ کنترل نظارت و سد معبر منطقه 9 شهرداری کرج تعداد زیادی از دستفروشان را که در معابر عمومی برای شهروندان ایجاد سد معبر و مزاحمت کرده بودند طی یک عملیات ضربتی جمع‌آوری کرد.

وی گفت: محدوده اجرای این طرح در خیابان شهید بهشتی، بلوار طالقانی به سمت هفت تیر و چهارراه دانش‌آموز تا هفت تیر بوده است و تاکنون بالغ بر 40 نفر از متکدیان از سطح منطقه جمع‌آوری شده و تحویل ستاد آسیب دیدگان اجتماعی داده شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار