رئیس پلیس‌راه قزوین از توقیف سواری پژو پارس با 76 میلیون و 500 هزار ریال خلافی پرداخت نشده در آزادراه قزوین - رشت خبر داد.
کد خبر: ۲۴۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 16 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین، بهرام زینلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از توقیف سواری پژو پارس با 76 میلیون و 500 هزار ریال خلافی پرداخت نشده در آزادراه قزوین ـ رشت خبر داد و گفت: مأموران پلیس‌راه قزوین ـ رشت هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه سواری پژو پارس را برای بررسی مدارک متوقف کردند.

وی افزود: در استعلام صورت گرفته از سوابق خودرو مشخص شد که این خودرو دارای 76 میلیون و 500 هزار ریال خلافی با بیش از 209 فقره تخلف است؛ با روشن شدن این امر خودرو به منظور پرداخت دیون دولتی و سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین با اشاره به اینکه بیشتر تخلفات این خودرو سرعت و سبقت غیرمجاز بوده است، تصریح کرد: عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نه تنها زیان‌های مالی در پی دارد بلکه ممکن است خسارت‌های جانی نیز به همراه داشته باشد.

زینلی خاطرنشان کرد: برابر تبصره ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام می‌کند و چنانچه ظرف مدت یکماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار