کد خبر: ۲۴۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 19 June 2016


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: تیم‌های نظارتی بر عملکرد پایگاه‌های تابستانی و برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت در این استان نظارت کامل دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، خسرو ساکی ظهر امروز در بخشی از نشست شورای آموزش و پرورش استان البرز طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات تابستانی و افزایش اوقات فراغت دانش آموزان آموزش و پرورش برنامه‌هایی را در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش اموزان در دستور کار دارد.

وی افزود: اما نکته مهم این است که یک اداره به تنهایی نمی‌تواند برای جمعیت چند صد هزار نفری دانش آموزان استان برنامه‌ریزی کرده و امکانات لازم را فراهم سازد لذا نیاز است همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه متولیان امور فرهنگی و همچنین خیرین در این زمینه ورود کرده و همراهی لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به تعیین تیم‌های نظارتی گفت: این تیم‌ها در عملکرد پایگاه‌های تابستانی و همچنین برنامه‌های مربوط به غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در استان البرز نظارت دارند و تلاش می‌کنیم آموزش‌های لازم به ویژه در حوزه علمی، مهارت‌های زندگی و آموزش‌های فرهنگی و هنری را به دانش آموزان به صورتی ارائه دهیم که دارای جذابیت لازم باشد.

ساکی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت احداث خانه علوم در استان البرز اشاره کرد و گفت: دبیرخانه کمیته علوم و فناوری سلول‌های بنیادی در استان البرز تشکیل شده و لازم است خانه علوم نیز در این استان احداث گردد.

وی افزود: آموزش و پرورش در این زمینه پیش قدم شده و سه قطعه زمین برای احداث این خانه را پیشنهاد کرده است که هر سه قطعه زمین جزو املاک و دارایی‌های اداره کل آموزش و پرورش استان البرز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد:‌ در صورت تامین اعتبار لازم می‌توانید در مدت مشخص و زمان مناسب و کوتاهی خانه علوم در استان البرز را احداث و به بهره‌برداری برسانید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار