فرماندار شهرستان دیر:
فرماندار شهرستان دیر گفت: این شهرستان با ۱۸ دهیاری و ۲۱ شورای اسلامی روستایی است نیاز به اعتبارات لازم برای عمران روستایی دارند که لازم است عوارض‌آلایندگی به دهیاری‌های شهرستان دیر پرداخت شود.
کد خبر: ۲۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 19 April 2015
تابناک بوشهر: از شهرستان دیر، حمزه اعتماد صبح امروز در نشست هم‌اندیشی بخشداران و دهیاران شهرستان دیر با حضور معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه شهرستان دیر از کمبودهای اعتباری در حوزه روستایی رنج می‌برد اظهار  داشت: شهرستان دیر دارای 52 هزار نفر جمعیت است که در سه بخش و شهر و 21 روستا سکونت دارند.

وی با اشاره به اینکه در 18 روستای شهرستان دیردهیاری تاسیس شده است گفت: از این تعداد دهیاری 12 دهیاری دارای ماشین‌آلات و شش دهیاری از ساختمان اداری بهره‌مند هستند.

فرماندار شهرستان دیر، با تاکید بر رسیدگی بیشتر به دهیاری‌های شهرستان دیربیان کرد: نیاز است تجهیزات نرم‌افزاری و سخت افزاری در دهیارها تقویت شود و توجه ویژه‌ای به اعتبارات این دهیاری‌ها شود.

اعتماد خواستار عمران روستایی دهیاری‌ها شد و افزود: برای توسعه عمران روستایی لازم است عوارض‌آلایندگی به دهیاری‌های شهرستان دیر پرداخت شود.

وی خواستار تمرکز زدایی از توزیع اعتبارات خرید ماشین آلات برای روستاها شد و گفت: استفاده از ظرفیت تعاونی دهیاران برای توسعه روستاها می‌تواند امری مفید و موثر باشد که علاوه بر درآمدزایی در مدیریت مالی نیز نقش‌آفرین است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار