کد خبر: ۲۵۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 22 June 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از رفع مشکل فاضلاب شهرک ابریشم خبر داد.

ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: شهرک ابریشم ازجمله شهرک‌های جدید در استان البرز است که تاکنون بخشی از جمعیت پیش‌بینی شده در آن اسکان یافته‌اند.

وی افزود: متاسفانه طرح انتقال فاضلاب این شهرک به دلایلی ازجمله کمبود اعتبارات ناتمام مانده و این امر برای مردم مشکلات بسیاری را ایجاد کرده بود.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان ساوجبلاغ افزود: بارها مردم ساکن شهرک ابریشم به فرمانداری مراجعه کرده و درخواست داشتند که فاضلاب نیمه‌کار و ناتمام این شهرک تکمیل شده و مشکلات مردم مرتفع گردد.

پالیزگیر گفت: به دلیل حساسیت و اهمیت موضوع چند بار به صورت سرزده و همچنین با برنامه‌ریزی قبلی از این شهرک بازدید کرده و از نزدیک با مشکلات مردم به دلیل رها شدن فاضلاب در سطح شهرک مطلع شدم.

وی افزود: بارها با مسؤولان آبفای استان البرز جلساتی را برگزار کرده و از آنها خواستیم که طرح احداث و بهره‌برداری از فاضلاب شهرک ابریشم باید با جدیت بیشتری پیگیری شود، اما در نامه‌نگاری‌های انجام شده، عنوان کردند که نبود اعتبارات کافی موجب توقف در اجرای پروژه شده است.

پالیزگیر با بیان اینکه نمی‌توان سلامت و بهداشت مردم را به دلیل نبود بودجه و اعتبار بی‌توجه بود، گفت: چند بار پیشنهاد دادیم که از راه‌های دیگر برای تامین اعتبار استفاده کنند، ازجمله اینکه می‌توانند از طریق برگزاری مناقصه بودجه لازم را تامین کنند.

وی افزود: علیرغم مشکلات مردم، باز هم در اجرای پروژه کندی‌هایی وجود داشت تا اینکه در تاریخ نوزدهم خرداد ماه با نامه‌نگاری رسمی به مسؤولان آبفای شهرستان مهلت دادیم و حتی برای آنها ضرب‌العجل نیز تعیین و تاکید کردیم که باید در این مدت کار به پایان برسد، چراکه دیگر مردم نمی‌توانند این مشکل را تحمل کنند.

فرماندار ساوجبلاغ در پاسخ به این پرسش که سرنوشت این مشکل به کجا انجامید، گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و اجرای یک طرح موقت، مشکل انتقال فاضلاب شهرک ابریشم برطرف گردید.

پالیزگیر تاکید کرد: باید کارها به صورت مدیریت جهادی انجام شود و در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی‌ است، نمی‌توان به بهانه نبود بودجه و اعتبارات کافی خدمات‌رسانی به مردم متوقف کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار