کد خبر: ۲۵۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 22 June 2016


معاون سیاسی و انتظامی استاندار البرز به مدیران دستگاه‌های مختلف و مسؤولان این استان تاکید کرد که دیدارهای منظم با خانواده شهدا و ایثارگران داشته باشند.

حجت‌الله ملاصالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مقام معظم رهبری چند سال قبل در رهنمودی ارزشمند تاکید فرمودند که امروز حفظ و حراست از اصول و آرمان‌ها و عقاید شهدا و ایثارگران، ارزشی کمتر از شهادت ندارد.

وی تصریح کرد: یکی از نیازهای ضروری امروز ما این است که در این فرمایش معظم‌له تعمق کرده و فکر کنیم که چرا مقام عظمای ولایت تاکید دارند که معرفی شهدا به نسل جوان، ارزشی برابر با شهادت در پیشگاه خداوند دارد.

معاون سیاسی و انتظامی استاندار البرز افزود: امروز اگر در ایران آسایش و امنیت و سربلندی و عزت داریم، مرهون خون شهدا و ایثار و فداکاری آنها است و باید نسل جوان بدانند که چرا عزیزترین جوانان وطن، جان خود را برای دفاع از اصول و اعتقاداتشان اهدا کرده‌اند.

ملاصالحی بیان داشت: ترویج اصول و آرمان‌های شهدا در میان نسل جوان نقش بسیار مهمی در تقویت باورها و آمادگی نسل جوان برای دفاع از ایران اسلامی دارد و باید از تمام توان برای تحقق این مهم استفاده کنیم.

وی گفت: به طور قطع بدون ارتباط نزدیک و مستمر با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان سرافراز و آزادگان دلار دوران هشت سال دفاع مقدس و خانواده معظم شهدای مدافع حرم و شهدای اقتدار و امنیت این مهم محقق نمی‌گردد.

معاون سیاسی و انتظامی استاندار البرز ادامه داد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه لازم است که به طور مرتب به دیدار این عزیزان مشرف شده و به طور مستقیم با اصول و آرمان‌های شهدا و ایثارگران آشنا گردیم.

ملاصالحی اظهار داشت: این یک وظیفه و ضرورت است که مدیران ارشد استان البرز به طور مرتب با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار کرده و خوشبختانه این برنامه در دستور کار تمام مدیران ما و به ویژه فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان البرز قرار دارد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه شهدا و ایثارگران و خانواده معظم آنها سرمایه‌ای گران‌بها برای ایران اسلامی هستند، تاکید کرد: مدیران ارشد استانداری البرز به طور مرتب به دیدار این بزرگواران مشرف می‌شوند و جالب است که مردم بدانند، این عزیزان هرگز خواسته‌های مادی از ما ندارند و تنها تاکید می‌کنند که پیرو راه ولایت باشیم و در مسیر شهدا و امام شهیدان گام برداریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار