کد خبر: ۲۵۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 22 June 2016


معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از اهالی کتاب این استان خواست تا در سی و چهارمین دوره کتاب جمهوری اسلامی ایران شرکت کنند.

محمد طاهری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ناشران، نویسندگان، مترجمان و مصححان استان تا 30 مرداد ماه سال جاری فرصت دارند با ارسال آثاری که برای نخستین بار در سال 1394 منتشر شده در سی و چهارمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شرکت کنند.

وی اظهار داشت: سی و چهارمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران به همت خانه کتاب در بهمن ماه سالجاری برگزار می شود.

طاهری گفت: ناشران، نویسندگان، مترجمان و مصححان استان که علاقمند به شرکت در این جشنواره هستند باید با ثبت نام در تارنمای اینترنتی ( www.ketabsal.ir ) دو نسخه از کتاب های پیشنهادی خود را تا تاریخ فوق الذکر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی اضافه کرد: این جشنواره با هدف حمایت و تشویق ناشران ، مولفان ، مترجمان و مصححان متعهد کشور و ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی و حفظ استقلال و هویت فرهنگی کشور برگزار می شود.

نشانی دبیرخانه: تهران- خیابان انقلاب- خیابان برادران مظفر جنوبی- کوچه خواجه نصیر- شماره 2-طبقه دوم- دبیرخانه جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران کد پستی 1315753715

شماره تماس دبیرخانه: 02166966139 - دورنگار 02166966218

علاقمندان می توانند جهت مشاهده فراخوان سی و چهارمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و مقررات شرکت در آن به سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل استان البرز مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار