کد خبر: ۲۵۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 23 June 2016

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز از رد پیشنهاد رشوه 200 میلیون‌ ریالی قاچاقچیان توسط ماموران امنیتی این استان خبر داد.

علی‌اکبر زارعی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با افزایش نظارت‌ها و بازرسی‌های ماموران انتظامی و امنیتی استان البرز زیر نظر بازرسی این کمیسیون، شاهد اتفاقات بسیار خوبی در کنترل و مقابله با پدیده منفی قاچاق هستیم.

وی افزود: این نظارت‌ها موجب افزایش کشفیات در استان البرز شده و به طور قطع اقدامات اطلاعاتی و انتظامی برای برخورد قاطع با قاچاقچیان که آسیب جدی به اقتصاد و تولید داخلی وارد می‌کنند، ادامه خواهد داشت.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز تصریح کرد: در آخرین کشفیات انجام شده، ماموران اطلاعاتی استان البرز با هماهنگی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حال انجام وظیفه و بر اساس گزارش‌های دریافتی یک دستگاه‌ خودروی سنگین را که از هادی‌شهر به سمت تهران در حرکت بود در محورهای مواصلاتی البرز متوقف کردند.

زارعی‌نژاد افزود: در بازرسی از این تریلی مشخص شد که خودروی سنگین فوق حاوی بیش از دو هزار و 600 کارتن ظروف شیشه‌ای و کریستال است که وزن آن بالغ بر 17 تن می‌شود.

وی بیان داشت: بنابراین ماموران ستاد مبارزه با قاچاق کالای استان البرز موفق به کشف و توقیف یکی از بزرگ‌ترین محموله‌های قاچاق ظروف شیشه‌ای و کریستال شده‌اند که قاقچیان قصد داشتند بدون رعایت قوانین و اخذ مجوزهای لازم، این محموله را در بازار پایتخت عرضه کنند.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز افزود: نکته قابل توجه در این عملیات، پاکدستی و صداقت و شجاعت ماموران امنیتی استان بود که فریب قاچاقچیان را نخورده و رشوه پیشنهادی آنها را رد کردند.

زارعی‌نژاد ادامه داد: قاچاقچیان مبلغ 200 میلیون ریال پول نقد را به صورت رشوه به این ماموران پاکدست پیشنهاد کرده بودند که این جرم نیز به تخلفات آنها افزوده و ضمیمه پرونده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار