مهدهای کودکی که از لحاظ استحکام ساختمانی و اسباب بازی و مکان‌های بازی که تا پایان شهریور از استانداردهای لازم برخوردار نباشند، مجوز فعالیت آن‌ها لغو می‌شود.
کد خبر: ۲۵۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 01 July 2016
معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: مهدهای کودکی که از لحاظ استحکام ساختمانی و اسباب بازی و مکان‌های بازی که تا پایان شهریور از استانداردهای لازم برخوردار نباشند، مجوز فعالیت آن‌ها لغو می‌شود.
رضا مروتی ظهر دیروز در دومین جلسه‌ی کارگروه استاندارسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات اظهار داشت: تا پایان مرداد همه‌ی سی‌ان‌جی‌ها باید مجوز لازم را از استاندارد دریافت کنند و مجوز لازم را کسب نکنند با آنان برخورد می‌شود.
وی افزود: همه‌ی دستگاه‌های اجرایی، خدماتی بهداشتی که  از استاندارد برای آسانسورها مجوز نداشته باشند تا پایان شهریور از استاندارد باید مجوز دریافت کنند.
فرمانی دبیر کارگروه استاندارسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات هم در این جلسه گفت: در سال گذشته 8 هزار و 190 واحد بازرسی شد و در مجموع 2 هزار و 934 مورد کالای غیر استاندارد توقیف شد.
وی اظهار کرد: هم‌چنین از 487 نمونه کالا که مجوز استاندارد داشتند نمونه‌برداری شد که 71 درصد مطابق استاندارد و 29 درصد غیر استاندارد بودند که از میانگین کشوری که 70 درصد است، یک درصد بیش‌تر است.
دبیر کارگروه استاندارسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات گفت: پارسال 46 آسانسور دستگاه‌های اجرای بازرسی شد که همه‌ی استاندارد لازم را نداشتند و اگر مصوبه‌ی رفع نقص و مجوز لازم را نگیرند تا پایان شهریور برخورد می‌شود.
فرمانی افزود: جایگاه‌های سی‌ان‌جی که حدود 62 جایگاه است، حدود 15 جایگاه فاقد استاندارد است که حدود 9 جایگاه متعلق به شهرداری‌ها بوده که مجوز هم ندارند و باید تا پایان مرداد مجوز دریافت کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار