مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان گلستان: بر اساس ابلاغ وزارت نیرو و براساس برنامه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، امسال ۵ هزار و ۷۹۴ کنتور مشترکان در استان گلستان تعویض و نوسازی می‌شود
کد خبر: ۲۵۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲ 02 July 2016
مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان گلستان گفت: بر اساس ابلاغ وزارت نیرو و براساس برنامه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، امسال ۵ هزار و ۷۹۴ کنتور مشترکان در استان گلستان تعویض و نوسازی می‌شود.
محمد هادی رحمتی ظهر امروز در جلسه‌ی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گلستان اظهار داشت: تکمیل و بهره‌برداری طرح‌های تصفیه‌خانه فاضلاب و واگذاری 23 پروژه آبرسانی و اصلاح الگوی مصرف در کشور تا 10 درصد از برنامه‌های وزارت نیرو در بخش آب و فاضلاب است.
وی افزود: هم‌اکنون مینگین مصرف روزانه‌ی آب در استان گلستان 240 لیتر است که این میزان نسبت به میانگین جهانی که بین 130 تا 140 لیتر است، بسیار بالاست و باید برای اصلاح الگوی مصرف کار کرد و در این راستا همکاری با صداوسیما و دیگر رسانه‌ها و ائمه‌ی جمعه و جماعات شده است.
مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان گلستان تصریح کرد: در استان گلستان با 409 هزار مشترک زیر پوشش نسبت به سطح کشور که 60 میلیون مشترک تحت پوشش هستند، 1.7 درصد مشترکان کشور را محسوب می‌شود.
رحمتی گفت: از 57 هزار خانوار استان گلستان در سال 95 برای تعویض کنتور 5 هزار و 794 خانوار اقدام می‌شود.
وی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون 6 هزار کنتور در استان خریداری شده و تا کنون 4 هزار و 600 کنتور در استان تعویض شده و 10 هزار کنتور دیگر نیز در حال خریداری هستیم.
مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان گلستان گفت: با توجه به این شرایط، بیش از 30 هزار کنتور از مشترکان استان تعویض خواهد شد.
رحمتی تصریح کرد: فهرست مشترکان پرمصرف در استان گلستان تهیه شده و شناسائی و ساماندهی انشعابات غیرمجاز نیز در حال انجام است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار