کد خبر: ۲۵۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 05 July 2016

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: مساجد و حسینیه‌های استان البرز آماده پذیرایی از نمازگزاران عید فطر شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس مسعودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نماز عید سعید فطر امسال نیز چون سال‌های گذشته باشکوه و با حضور باشور مردم و روزه‌دار استان البرز در مساجد و حسینیه‌های این استان برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: در این راستا تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای پذیرایی از نمازگزاران عید فطر در مساجد و حسینیه‌ها انجام و اقدامات برپایی باشکوه این مراسم نیز اندیشیده شده است.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با تأکید بر اینکه امسال 800 مسجد و حسینیه در استان البرز آمادگی‌های لازم برای برگزاری نماز عید فطر را دارند، خاطرنشان کرد: مساجد این استان آمادگی دارند تا پذیرای نمازگزاران عید سعید فطر باشند.

 

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای ارائه خدمات به نمازگزاران و برنامه‌ریزی‌های لازم برای جابه‌جایی آنها نیز اندیشیده شده است.

 

مسعودی نماز عید فطر را نماد برادری، وحدت و عطوفت عنوان کرد و افزود: مسلمانان جهان با یک سال روزه گرفتن در روز عید فطر وحدت و اتحاد خود را بار دیگر به جهانیان اثبات می‌کنند.

 

به گفته وی نماز عید سعید فطر در مصلی کرج به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهرستان کرج برگزار می‌شود.

 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان هیأت امنای مساجد تلاش خود را برای برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان انجام دادند، افزود: برنامه‌های ماه مبارک رمضان امسال پربارتر از سال‌های گذشته در مساجد برگزار شد و توانست جوانان و نوجوانان بسیاری را به خود جلب کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار