کد خبر: ۲۵۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 05 July 2016


معاون سیاسی انتظامی فرماندار فردیس گفت: ورزش در فردیس مورد غفلت واقع شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، محمدرضا نژادفلاح بعد از ظهر امروز در نشست شورای عالی ورزش در شهرستان فردیس اظهار داشت: متأسفانه شهرستان فردیس از کمترین امکانات ورزشی برخوردار است و ورزش در این شهرستان مورد غفلت واقع شده است.

وی ادامه داد: سلامت و داشتن جامعه‌ای بانشاط مستلزم فعالیت‌های ورزشی است و لازم است تا روحیه ورزشی را بیش از پیش در این شهرستان رونق دهیم.

این مسؤول با بیان اینکه البته این شهرستان ورزشکاران بسیاری را در خود پرورش داده است افزود: باید با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های اساسی مسیر تحولات اساسی در حوزه ورزش را در این شهرستان باز کرده و به سمت تربیت و پرورش ورزشکاران پیش برویم.

معاون سیاسی فرماندار فردیس با بیان اینکه باید اعتبارات لازم را برای توسعه ورزش در این شهرستان اختصاص دهیم اعلام کرد: برای رسیدن به اهداف مورد نظر در زمینه ورزش لازم است تا مسؤولان ذیربط اعتبارات لازم برای ساخت ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی اختصاص دهند.

نژادفلاح کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه در سایه توسعه ورزش و ارتقای امکانات ورزشی در این شهرستان دانست و گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که محرومیت‌های ورزشی در این شهرستان از بین برود و قشرهای مختلف مردم بتوانند از خدمات ورزشی مناسب در این شهرستان برخوردار شوند.

وی توسعه ورزش بانوان و اختصاص سالن‌های ورزشی مختص بانوان را از دیگر نیازهای این شهرستان دانست و بیان داشت: این شهرستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه ورزش دارد و می‌توان با کمی توجه مسیر خدمات ورزشی در این شهرستان را با تحولات اساسی مواجه کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار