رییس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۱۵ دانش آموز منتخب قزوین برای شرکت در سی و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن، نماز و عترت به مشهد مقدس اعزام می شوند.
کد خبر: ۲۵۹۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 13 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، محرم ملایی رییس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در جلسات آموزشی و توانمند سازی داشن آموزان گفت: سی و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن و نماز و عترت از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۹ تیرماه سال جاری به مدت ۶ روز در استان خراسان رضوی شهر مشهد مقدس برگزار می شود.

وی افزود: در این مرحله از مسابقات ۱۵ نفر از دانش آموزان استان قزوین که با کسب رتبه های برتر در مراحل منطقه ای و استانی، با حضور در مرحله کشوری به رقابت با سایر دانش آموزان کشور خواهند پرداخت.

رییس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: مرحله کشوری مسابقات قرآن، نماز و عترت در رشته های تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز برگزار می شود.

ملایی اظهارداشت: قبل از برگزاری مرحله کشوری مسابقات، کلاس های آمادگی و توانمند سازی دانش آموزان اعزامی به مسابقات کشوری در روزهای دوشنبه و چهارشنبه ویژه دختران در مرکز دارالقرآن عترت ناحیه ۲ قزوین و شنبه و سه شنبه ویژه پسران در آموزشگاه شهید بابایی ناحیه یک ناحیه یک قزوین برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در سال تحصیلی ۹۵-۹۴، بیش از ۱۳۹۵ نفر شامل ۱۲۴۰ نفر از دانش آموزان و ۱۵۵ نفر از فرهنگیان استان در مرحله استانی مسابقات قرآن، نماز و عترت شرکت کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار