رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین از ارزیابی بیش از ۲۰ هزار نوآموز قزوینی در پایگاه‌های سنجش سلامت خبر داد و گفت: نوآموزان مشکوک به مشکلات جسمی در استان قزوین شناسایی می‌شوند.
کد خبر: ۲۶۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 16 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، سید معرفت‌الله احمدی صبح امروز در حاشیه بازدید از پایگاه سنجش نوآموزان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال بیش از 20 هزار نوآموز قزوینی در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: امسال طرح سنجش سلامت از 16 خرداد در 15 پایگاه آغاز شده و تاکنون بیش از 10 هزار نوآموز در این طرح مورد ارزیابی قرار گرفتند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین عنوان کرد: نوآموزان در طرح سنجش سلامت در زمینه بینایی، آمادگی تحصیلی، شنوایی، دهان و دندان و معاینات پزشکی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

احمدی با بیان این مطلب که تاکنون بیش از 700 نوآموز مشکوک شناسایی شده‌اند گفت: از آغاز اجرای طرح سنجش و در مدت 6 هفته کاری تاکنون بیش از 700 نوآموز مشکوک به مشکلات مختلف جسمی شناسایی شده‌اند که باید اقدامات لازم در زمینه رفع مشکلات انجام شود.

وی ادامه داد: از جمله ویژگی‌های اجرای طرح سنجش سلامت امسال می‌توان به ثبت‌نام الکترونیکی، نصب دستگاه‌های الکترونیکی و ثبت نتایج در سامانه اشاره کرد که در جهت رفاه حال والدین و سهولت انجام امور انجام شده لست.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین با بیان اهمیت اجرای طرح سنجش سلامت جسمانی نوآموزان گفت: اجرای طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان در راستای پیشبرد اهداف آموزشی و تربیت درست و صحیح نسل جوان از اهمیبت ویژه‌ای برخوردار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار