فرمانده نیروی انتظامی استان البرز خبر داد
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز از توقیف 37 تن چسب تاریخ گذشته و قاچاق در شهرستان نظرآباد در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ 26 July 2016
سردار بخشعلی کامرانی‌صالح اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی با ورود کالای قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی، ماموران گشت کلانتری شهرستان نظرآباد در حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مظنون شدند.
وی افزود: ماموران بلافاصله دستور توقیف خودرو را صادر کردند و در بازرسی از خودرو مذکور، تعداد 24 کارتن چسب با مارک خارجی و تاریخ گذشته کشف کردند.
این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری از وجود یک محموله بزرگ کالای قاچاق در داخل انباری در یکی از مناطق شهرستان نظرآباد اعتراف کردند.
کامرانی صالح با بیان اینکه متهمان جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شدند، گفت: با اعلام آدرس محل انبار از سوی متهمان، بلافاصله ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مذکور مراجعه و در بازرسی دقیق 37 تن چسب با مارک خارجی به ارزش سه میلیارد ریال کشف و مالک آن را دستگیر کردند.
وی با اشاره به اینکه قاچاق کالا به اقتصاد کشور آسیب می‌رساند، افزود: یکی از اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان البرز مبارزه با قاچاق کالا است و پلیس از طریق تلفن 110 آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در این زمینه است تا متخلفان و اخلال کنندگان در امنیت اقتصادی جامعه با قاطعیت برخورد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار