رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اسفراین گفت: از ابتدای فصل خرید جو تاکنون افزون بر شش هزار و 800 تن محصول از کشاورزان این شهرستان خریداری شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 2.5 برابر افزایش یافته است.
کد خبر: ۲۶۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ 27 July 2016
محمدعلی مصباحی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیش بینی می شود 17 هزار تن جو از زمین های کشاورزی زیر کشت این محصول در شهرستان برداشت شود.
وی با بیان اینکه شش هزار700هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان امسال زیر کشت جو رفته است افزود: امسال بر اثر بارش باران و تگرگ به یک هزار و 340 هکتار زمین زیر کشت این محصول آسیب وارد شد.

***خرید 22هزار تن گندم از کشاورزان
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اسفراین گفت: همچنین از ابتدای فصل خرید گندم تاکنون 22 هزا رتن گندم از کشاورزان شهرستان خریداری شده است و پیش بینی می شود این رقم تا پایان فصل برداشت به 30هزارتن برسد .
مصباحی افزود: سال گذشته 25 هزار تن گندم از کشاورزان در شهرستان اسفراین خریداری شده بود.
رئیس جهاد کشاورزی اسفراین با بیان اینکه 9 هزار 300هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان امسال زیر کشت گندم رفته است گفت: بارندگی و تگرگ بهار سال جاری به 880هکتار از مزارع گندم شهرستان خسارت وارد کرد .
شهرستان 127 هزارنفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قراردارد و دارای 85 هزارهکتار اراضی کشاورزی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار