کد خبر: ۲۶۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 27 July 2016


مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز به مسافران روزهای پایانی هفته هشدار داد که پیش از عزیمت از شرایط جوی استان‌های گلستان، مازندران و گیلان و همچنین شرایط راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

منصور رحمانیان دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل داده‌های علمی، از عصر فردا بارش باران در استان‌های شمالی آغاز خواهد شد و در روز جمعه به اوج خود می‌رسد.

وی تصریح کرد: حتی سازمان هواشناسی برای روز جمعه در استان‌های گیلان و گلستان احتمال آبگرفتگی معابر را پیش‌بینی کرده است.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز افزود: بر این اساس مسافرانی که می‌خواهند از فرصت تعطیلات روزهای آینده برای سفر به استان‌های شمالی و حتی استان‌هایی مانند سمنان و خراسان استفاده کنند، باید پیش از عزیمت از شرایط جوی استان‌های مقصد اطلاع یابند.

رحمانیان گفت: در استان البرز بارش باران پیش‌بینی نمی‌شود، تنها برای روز جمعه و در ارتفاعات انتظار بارش‌های پراکنده را داریم.

وی بیان داشت: البته شرایط جوی در استان‌های شمالی و بارش باران در این مناطق، موجب کاهش چشمگیر دمای هوا در استان البرز می‌شود.

وی تصریح کرد: انتظار داریم که دمای هوای حدود 40 درجه روزهای ابتدایی این هفته در روزهای جمعه و شنبه به حدود 33 درجه بالای صفر برسد.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز گفت: بنابراین پیش‌بینی می‌شود که خنک‌ترین روزهای تابستان در پیش باشد.

رحمانیان متذکر شد: از روز یکشنبه هفته آینده به بعد روند افزایش دمای هوا در استان البرز آغاز خواهد شد و روزهای گرم فرا می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار