کد خبر: ۲۶۸۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲ 28 July 2016


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری گفتمان‌های دینی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب طی سال‌های گذشته هجمه‌های زیادی را علیه باورها و اعتقادات دینی مردم مسلمان کشورمان و به ویژه نسل جوان به راه انداخته و از این طریق می‌خواهند آنها را از راه ولایت دور سازند.

وی تصریح کرد: علت این است که دشمنان به خوبی می‌دانند اگر می‌خواهند علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران به موفقیت دست یابند، ابتدا باید جوانان ما را منحرف کرده و اجازه ندهند که نسل جوان مسیر شهدا و امام شهیدان (ره) را ادامه دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: به همین دلیل است که رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی طی سال‌های گذشته به طور مرتب بر ضرورت هوشیاری و آگاهی و بصیرت مردم و به ویژه نسل جوان تاکید فرموده و راه نجات از توطئه‌ها و شبیخون فرهنگی دشمنان را انس بیشتر با اهل بیت (ع) و کلام الله مجید می‌دانند.

مسعودی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به عنوان موسس مذهب غنی شیعه گفت: باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در جامعه و اجرای برنامه‌هایی که جذابیت لازم برای جذب نسل جوان را داشته باشد، برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب تلاش کنیم.

وی بیان داشت: در این راستا اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است که یکی از آنها برگزاری محافل و جلسات گفتمان دینی با محوریت اندیشه‌های امام صادق (ع) است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: این جلسات در بیش از 90 پایگاه تابستانی، امامزادگان، اماکن متبرکه و مساجد برگزار می‌شود.

مسعودی ادامه داد: همچنین با همکاری حوزه‌های علمیه و به ویژه حوزه علمیه قم، در شب شهادت امام صادق (ع) بیش از 500 مبلغ که بخش مهمی از آنها بومی استان البرز هستند، به مساجد، اماکن متبرکه، امامزاده‌ها و مساجد اعزام می‌شوند.

وی اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه‌ها، تبیین اصول و اندیشه‌های مذهب رهایی بخش تشییع و آشنایی بیشتر نسل جوان با اندیشه‌های ناب امام جعفر صادق (ع) است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار