کد خبر: ۲۶۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴ 28 July 2016


رئیس پلیس‌راه استان البرز از مسافران خواست تا پیش از عزیمت به سمت مقصد، از وضعیت جوی جاده‌ها مطلع شوند.

رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن تعطیلات پایانی هفته و همزمانی آن با تعطیلی رسمی روز نهم تیرماه، از شب گذشته ترافیک سنگینی در جاده‌های استان البرز به سمت استان‌های شمالی ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل محدودیت‌های ترافیکی از سوی پلیس‌راه برای تسهیل در تردد خودروها و کاهش بار ترافیکی در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس‌راه استان البرز با اشاره به شرایط جوی استان‌های شمالی کشور گفت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی روزهای آینده استان‌های شمالی به ویژه گیلان و مازندران با بارش شدید باران همراه خواهد بود و حتی احتمال آب‌گرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها نیز وجود دارد.

اکبری ادامه داد: از سوی دیگر از عصر امروز پنجشنبه احتمال بارش باران در ارتفاعات وجود دارد و با توجه به اینکه محور اصلی ارتباطی استان‌های تهران و البرز به سمت استان مازندران را جاده چالوس تشکیل می‌دهد، لازم است که مسافران پیش از عزیمت به استان‌های شمالی ابتدا از وضیعت جوی راه‌ها و استان‌های مقصد اطلاع حاصل کنند.

وی بیان داشت: با توجه به احتمال بارندگی در محورهای کوهستانی، امیدواریم رانندگان ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، در صورت بروز حادثه صبور بوده و با ماموران پلیس‌راه برای کنترل ترافیک همکاری لازم را داشته باشند.

این فرمانده ارشد انتظامی درباره تدابیر اندیشیده شده برای کنترل ترافیک روزهای آینده نیز گفت: با توجه به تعطیل بودن روز شنبه، با افزایش مسافرت‌ها روبه‌رو خواهیم شد و در حال حاضر اکثر ماموران پلیس‌راه در آماده‌باش کامل هستند.

اکبری اظهار داشت: به طور قطع در روزهای آینده طرح برخورد با رانندگان متخلف و به ویژه رانندگانی که تخلفات حادثه‌ساز مرتکب می‌شوند با شدت بیشتری اجرا می‌گردد و در صورت مشاهده تخلفات حادثه‌ساز، خودرو راننده متخلف توقیف می‌گردد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار