نائب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج:
نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج گفت: این شهرستان در تولید آسفالت مورد نیاز خود خودکفا شده است.
کد خبر: ۲۶۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 30 July 2016
مریم قهرمانی اظهار داشت: شهرستان کرج به عنوان یکی از کلانشهرهای مهم و پر جمعیت کشور دارای معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی فراوانی است که مردم انتظار دارند به نحوی عادلانه برای اصلاح و ترمیم این معابر از سوی شهرداری مرکز استان البرز اقدام شود.
وی افزود: این انتظار مردم به حق بوده و باید مدیریت شهری با داشتن برنامه‌ای اصولی و کارشناسی شده و با دریافت نظرات افراد خبره و متخصص، به گونه‌ای عمل کند که رضایت‌مندی شهروندان حاصل شود.
عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: یکی از اقدامات عمرانی خوبی که در سال‌های گذشته برای مرکز استان البرز پیش‌بینی و اجرا شد، احداث کارخانه تولید آسفالت بود.
قهرمانی گفت: در حال حاضر این کارخانه روزانه یک هزار تن آسفالت تولید می‌کند که از این نظر شهرستان کرج به خودکفایی رسیده است.
وی بیان داشت: بنابراین از نظر تامین اعتبارات و مواد اولیه لازم برای اصلاح، بهسازی و ترمیم معابر عمومی و خیابان‌های شهرستان کرج هیچ کمبودی نداریم و تنها باید با اجرای برنامه‌های اصولی مشکلات شهروندان را مرتفع کنیم.
نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج افزود: خوشبختانه در این زمینه کارهای خوبی صورت گرفته و شاهد اصلاح معابر و خیابان‌های زیادی بودیم، باید این شیوه با جدیت بیشتری دنبال گردد.
قهرمانی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مردم و اعضای شورای شهر این است که در این حوزه به شکلی عمل شود که خیابان‌های مناطق محروم و کم‌برخوردار و همچنین مناطق خارج و دور از هسته مرکزی شهر نیز به طور مرتب بازرسی و در صورت وجود نواقص در خیابان‌ها و کوچه‌ها، برای آسفالت و ترمیم آسفالت آنها در کمترین زمان ممکن اقدام شود.
وی اظهار داشت: در این حوزه اعضای شورای شهر به دلیل ارتباط مستمر و دائمی با مردم، می‌توانند نقش مشاوره‌ای بسیار خوبی برای مدیران اجرایی شهر باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار