البرزی ها باز دیگر عزادار شدند
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: شهید ابوالقاسم حافظ پدر بزرگوار شهید شاهین حافظ بود و خانواده معظم و معزز شهیدان حافظ عمری را در راه خدمت به اسلام و انقلاب صرف کردند.
کد خبر: ۲۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲ 23 April 2015
به گزارش تابناک – البرز:  مردم استان البرز که به تازگی در غم شهادت یکی از مدافعان حرم اهل بیت (ع) سوگوار شدند، بار دیگر در غم شهید دیگری پرچم عزا برافراشتند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز  اعلام کرد: یکی از جانبازان سرافراز دفاع مقدس به شهدا و امام شهیدان (ره) پیوست.

داوود مدیرفلاح اظهار داشت: ابوالقاسم حافظ از جانبازان 70 درصد دوران پر افتخار جنگ تحمیلی، شب گذشته پس از سال‌ها تحمل رنج و درد مجروحیت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی تصریح کرد: این یادگار دوران دفاع مقدس که عطر معنوی جبهه‌های حق علیه باطل را درک کرده بود، طی روزهای اخیر در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود و در نهایت شامگاه چهارشنبه دعوت حق را لبیک گفت و به جمع شهدا و امام شهیدان پیوست.

وی افزود: شهید ابوالقاسم حافظ پدر بزرگوار شهید شاهین حافظ بود و خانواده آنها عمری را در راه خدمت به اسلام و انقلاب صرف کردند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پاسخ به این پرسش که چه زمانی مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار برگزار می‌شود، گفت: بر اساس برنامه خانواده معظم ایشان، مراسم تشییع پیکر پاک شهید ابوالقاسم حافظ روز جمعه چهارم اردیبهشت ماه انجام و در نهایت پیکر مطهر ایشان در امامزاده طاهر (ع) کرج و در کنار فرزند شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

خبرنگاران تابناک البرز شهادت حاج ابوالقاسم حافظ را به حضور حضرت ولیعصر (عج)، رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی، خانواده معظم شهیدان حافظ و مردم ولایی استان البرز تبریک و تسلیت عرض می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار