رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: کاهش تصادفات رانندگی نیازمند همکاری تمام دستگاه ها است.
کد خبر: ۲۶۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱ 31 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ محمد رضا محمدی ظهر یکشنبه در جلسه مشترک با شرکت های بیمه استان اظهار داشت: پلیس راهور استان تمام همت خود را برای کنترل وضعیت تصادفات و کاهش آن و حفظ جان شهروندان جذب کرده است و در این امر نیازمند همکاری و مساعدت همه دستگاههای استانی است.

وی با اشاره به اینکه یک نفر کشته تصادفات قابل قبول نبوده و رقم بالایی است تصریح کرد: قطعا با همکاری همه دستگاهها و خواست عمومی جامعه، آمار تصادفات می تواند بسیار کمتر از این باشد.

رئیس پلیس راهور استان با اعلام کاهش ۳۰ درصدی آمار تصادفات درون شهری استان در سال گذشته و کاهش ۲۷درصدی آمار کشته شدگان این تصادفات عنوان داشت: با در نظر گرفتن رقم فعلی دیه ها در ماههای عادی و حرام، با هر یک نفر کاهش کشته تصادفات، میزان بار مالی شرکتهای بیمه کاهش قابل توجهی خواهد یافت.

سرهنگ محمدی افزود: ضروری است این شرکتها نیز با مشارکت در ارتقاء فرهنگ ترافیک جامعه،   ضمن کمک به کاهش بیش از پیش آمار تصادفات، از عواید اقتصادی پرداخت خسارت کمتر بهره مند شوند.

در این جلسه مسائل و مشکلات موجود در امر بازدید تصادفات، ترسیم کروکی، پرداخت خسارت توسط بیمه ها و نیز تصادفات خسارتی بدون کروکی بررسی و برای حل آنها تصمیم گیری لازم بعمل  وهمچنین ایجاد دبیرخانه دائمی مشترک پلیس و بیمه ها برای هماهنگی بیشتر و پیگیری مصوبات، مورد تصویب قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار