شهردار منطقه هشت قم از بهره‌برداری بوستان نسیم در پردیسان همزمان با دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۲۶۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵ 31 July 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدعبدالله سلیمانی با اشاره به احداث بوستان نسیم در پردیسان اظهار کرد: این بوستان به مساحت 26 هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال دارای امکانات آبنما، ‌سرویس بهداشتی و مسیر دوچرخه‌سواری است.

وی از بهره‌برداری بوستان نسیم در دهه کرامت خبر داد و افزود: این بوستان در بلوار دانشگاه، خیابان شهیدان تقوی، هزاره هشتم طلاب واقع شده و احداث آن از سال 94 شروع شده و امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار منطقه هشت قم عنوان کرد: بوستان نسیم دارای 10 هزار متر مربع فضای سبز با هزینه 3 میلیارد ریال است که سیستم آبیاری آن به صورت پرفشار قطره‌ای و بارانی است و انواع گل‌های زینتی و درخت برای این بوستان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ بوستان محله چهار مسکن مهر از بوستان‌های دیگر در حال احداث منطقه با تجهیزات سرویس بهداشتی، آب نما و پیست اسکیت است که 86 درصد پیشرفت دارد تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

سلیمانی با بیان اینکه اکنون 13 بوستان در سطح منطقه هشت وجود دارد، گفت: دو بوستان در حال احداث در سطح منطقه وجود دارد، بدون احتساب این بوستان‌ها اکنون سرانه فضای سبز منطقه 20 متر مربع به ازای هر نفر است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار