وی گفته است: یکی از مطالبات عمده البرزنشینان از دولت تدبیر و امید تجدید نظر در خصوص تعطیلی ادارات و شهرداری‌ها در روزهای پنج شنبه است؛ چرا که کارکنان دولت فرصت چندانی برای رسیدگی به امور شخصی و خانوادگی ندارند و تعطیلی تنها یک روز هفته کفاف نیازهای ایشان را نمی‌دهد!
کد خبر: ۲۷۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 01 August 2016
به گزارش تابناک – البرز: پس از آنکه با شکایت یک فرد حقیقی، مصوبه تعطیلی ادارات و دستگاه‌های استان البرز در روز پنجشنبه لغو شد، مسائل مختلفی در این حوزه مطرح شده است.
استانداری البرز و سازمان محیط زیست تلاش دارند تا این مصوبه بار دیگر اجرا شود، هر بار دلایلی برای ضرورت تعطیلی پنجشنبه‌ها در البرز ارائه می‌دهند.
یکی از این دلایل مربوط به میزان آلودگی‌ها به واسطه تردد بیش از اندازه خودروها میان شهرهای تهران و کرج است.
حال یکی از اعضای شورای شهر کرج از زاویه‌ای جدید به این موضوع نگاه کرده است.
حجت‌الله غلامرضایی ضمن انتقاد شدید از مسئولان استان البرز و مسئولان ارشد دولت گفته است: تعلل در تعطیلی مجدد ادارات و شهرداری‌های البرز در روزهای پنجشنبه نشانگر غفلت مسئولان از پاسخگویی به نیازهای روز جامعه است و متاسفانه شاهد گسترش پیامدهای ترافیک و آلودگی هوا می‌باشیم.
سخنان وی را پایگاه خبری مدیریت شهری کرج شوشش داده و به نقل از این عضو شورا نوشته است: یکی از مطالبات عمده البرزنشینان از دولت تدبیر و امید تجدید نظر در خصوص تعطیلی ادارات و شهرداری‌ها در روزهای پنج شنبه است؛ چرا که کارکنان دولت فرصت چندانی برای رسیدگی به امور شخصی و خانوادگی ندارند و تعطیلی تنها یک روز هفته کفاف نیازهای ایشان را نمی‌دهد!
وی در بخشی از این گفتگو با بیان اینکه تعطیلات پایان هفته بیش از دهه‌ها در اروپا و آمریکا قدمت دارد و کارشناسان بر آثار مثبت روانی آن بر عملکرد و بهره وری فردی و سازمانی صحه گذاشته اند، گفت: در همین راستا چند کمپانی معتبر چند ملیتی به دنبال افزایش تعطیلات پایان هفته به 3 روز هستند و این استدلال را مطرح می کنند که قرار نیست انسان در خدمت کار باشد بلکه کار و فعالیت وسیله ای برای تامین رفاه انسان‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار