رئیس سازمان بسیج اصناف از اعمال تخفیف عمده مالیاتی و بخشش جرائم در راستای تشویق بازاریان و اصناف نسبت به تولید محصولات ایرانی خبر داد.
کد خبر: ۲۷۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 04 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، غلامرضا حسن‌پور صبح امروز در یادواره شهدای اصناف استان قزوین که مسجد آقا سید علی برگزار شد، اظهار داشت: در سطح کشور بیش از 11 هزار شهید اصناف وجود داشته که با جان و مال خود فداکاری و ایثار کردند. جهاد با مال از ویژگی شاخص شهدای اصناف بوده که جوانان امروزی باید از این مهم الگو گرفته و راه شهدا را ادامه دهند.

رئیس سازمان بسیج اصناف با اشاره به اینکه موضوع اقتصادمقاومتی از تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری است در حالی که اصناف و بازاریان در تحقق این سیاست‌ها نقش بسزایی دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در «جنگ اقتصادی» به‌سر می‌بریم، خاطرنشان کرد: 13 راهکار اقتصادمقاومتی توسط سازمان بسیج اصناف احصاء شده که باید در اولویت ویژه اصناف و بازاریان قرار بگیرد تا شاهد تحقق 100 درصدی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در جامعه باشیم.

حسن‌پور گفت: بسیج اصناف در نظر دارد در راستای رونق اقتصادی با دولت همکاری داشته باشد و به‌همین منظور با بخش‌های مختلف از جمله اداره مالیات و بانک‌ها ارتباط دارد. بازاریابی داخلی، صادرات، ظرفیت‌ها و نیازهای استان، مطالبات و صرفه‌جویی از جمله موضوعاتی بوده که باید مورد توجه بازاریان قرار بگیرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف ادامه داد: سازمان بسیج اصناف 3 کارگروه ملی طلا و جواهر، نساجی و پوشاک و لوازم خانگی تشکیل داده که باید کیفیت محصولات تولیدی در داخل کشور ارتقاء یابد.

حسن‌پور از اعمال تخفیف عمده مالیاتی و بخشش جرائم در راستای تشویق بازاریان و اصناف نسبت به تولید محصولات ایرانی خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار