کد خبر: ۲۷۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳ 07 August 2016
چهارمین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان برگزار شد.

قائم مقام شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در چهارمین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی گزارشی از وضعیت پیشرفت فعالیت های اقتصاد مقاومتی و همچنین اهداف اصلاح شبکه به منظور کاهش هدر رفت آب طی برنامه ششم را تشریح کرد.

مهندس سید منصور هاشمی در ادامه خواستار ضرورت تسریع در فعالیت ها براساس تکالیف اقتصاد مقاومتی شد و افزود با توجه به محدودیت اعتباری استفاده از ظرفیت های قانونی، سرمایه گذار و فاینانس داخلی در بخش فاضلاب برای شرکت اهمیت ویژه ای دارد.

وی تصریح کرد این شرکت پیگیری تامین اعتبار از محل تبصره های قانونی جهت تعویض کنتور خراب ، ابلاغ برش شهرستانی تعویض کنتور خراب برنامه ریزی شده تا پایان سال ،پیگیری تعداد انشعابات غیر مجاز از مناطق،ارائه لیست مشترکین بالای 20 متر مکعب مصرف به تفکیک شهر و پیگیری قبوض مختص به مشترکین پر مصرف را در دستور کارقرار داده است.

قائم مقام شرکت آبفای گلستان  با اشاره به دستور العمل پروژه اصلاح الگوی مصرف آب شرب افزود هماهنگی اطلاعات مربوط به برنامه اصلاح شبکه در طول برنامه ششم ،ارائه گزارش تحلیل در خصوص اجرای شبکه انفصالی از طریق فاینانس ،شناسایی درآمد های سرمایه ای حاصل از طرح آفتاب و ارائه اقدامات لازم در بخش های فرهنگی و تبلیغاتی از جمله فعالیت های این شرکت در آینده خواهد بود.

 مهندس هاشمی مکاتبه با استانداری در خصوص الزام مدیریت مصرف در بخش مدیریت و اختصاص اعتبار حاصل از آن جهت خرید دستگاههای کاهنده مصرف توسط دستگاه های اجرایی ،معرفی طرحهای اقتصاد مقاومتی به برنامه ریزی در بخش مدیریت مصرف را از دیگر برنامه ها بیان کرد.

وی خاطر نشان کرد به منظور تحقق اهداف عملیاتی مرتبط با سیاست اقتصاد مقاومتی معاونت مشترکین ملزم به شناسایی مشترکین با مصرف بالای 20 متر مکعب می باشد و برای اجرای برنامه های نظامند جهت ترویج این گروه با همکاری دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی فعالیت های خود را جهت تحقق موضوع انجام دهند.

گفتنی است در ادامه هریک از اعضا نظرات و پیشنهادات در جهت تدوین برنامه ها و اهداف اقتصاد مقاومتی را ارائه نمودند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار