دبیر هیات نجات غریق و غواصی استان قزوین گفت: همایش علمی – تخصصی حیات بخشی، حقوق ورزشی و بهداشت آب در نجات غریق روز جمعه بیست و دوم مرداد ماه در محل سالن اجتماعات شهرداری قزوین برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 08 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمد فرحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در همایش تخصصی نجات غریق تمامی منجیان غریق استان و مدیران استخرها، حضور خواهند داشت و در این همایش مطالبی در سه محور آخرین یافته های پزشکی در زمینه احیا قلبی - ریوی غرق شدگان (CPR)، بهداشت آب استخرها و راهکارهای پیشگیری از بروز بیماریهای پوستی و گوارشی منتقله از طریق آب و حقوق ورزشی و مسئولیت های منجیان غریق در هنگام بروز حوادث ارائه خواهد شد.
دبیر هیات نجات غریق و غواصی شهرستان قزوین هدف از برگزاری این همایش را ارتقای سطح اطلاعات تخصصی منجیان غریق عنوان کرد و افزود: برای تدریس در این همایش از اساتید مطرح کشور و استان دعوت به عمل آمده تا آخرین یافته های علمی در خصوص محورهای یاد شده را برای شرکت کنندگان ارائه نمایند.
محمد فرحی اعلام کرد: همایش علمی – تخصصی نجات غریق روز جمعه بیست و دوم مرداد ماه از ساعت 9 الی 12 صبح در محل سالن اجتماعات شهرداری منطقه 2 قزوین واقع در چهار راه عمران به صورت رایگان برگزار خواهد شد.
وی در پایان افزود: برای منجیان غریق شرکت کننده در همایش، گواهی شرکت در دوره صادر خواهد شد، که برای ارتقا به سطوح بالاتر در نجات غریق مؤثر خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار