مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: با آغاز دهه کرامت جشن و سرور در 200 بقعه و امامزاده استان برپا می شود.
کد خبر: ۲۷۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 08 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حجت الاسلام مصطفی نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی  شاخص، با اشاره به برپایی جشن و سرور در بقاع متبرکه استان اعلام کرد: با آغاز دهه کرامت ۲۰۰ بقعه و امامزاده استان با اجرای ۲۳۵ مراسم، غرق در جشن و سرور می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین بیان کرد: این جشن ها با ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) آغاز و تا ولادت هشتمین اختر امامت و ولایت، نیز در استان ادامه دارد.

این مسئول تصریح کرد: در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی کشور، ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در بقاع متبرکه و امامزادگان  سراسر استان برگزار خواهد شد.

نوروزی با تاکید بر لزوم استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در امامزادگان نسبت به برگزاری باشکوه این مراسم گفت: ستاد هماهنگی و سازماندهی، هدایت، راهبری، نظارت و ارزیابی دقیق برنامه های این ایام در استان تشکیل شده است.

حجت الاسلام مصطفی نوروزی، برگزاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) برای سومین سال متوالی در استان و ویژه برنامه شام ولادت امام رضا (ع) در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) را از اهم برنامه های این دهه اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار