فرمانده انتظامی قم خبر داد:
فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری ۷۶۹ نفر در طرح ذوالفقار ۸ در قم خبر داد.
کد خبر: ۲۷۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۳ 09 August 2016
به گزارش تابناک قم، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کاظم مجتبایی با اشاره به اجرای طرح انتظامی ترافیکی و عملیاتی ذوالفقار ۸ در قم، اظهار داشت: این طرح موج دیگری از اقتدار پلیس برای تأمین امنیت همه جانبه در استان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳ هدف مهم و عمده در طرح مذکور پیش بینی شده آن را شامل زمین‌گیر کردن اراذل و اوباش و مجرمان پر خطر، دستگیری سارقان سابقه دار و حرفه‌ای و دستگیری فروشندگان مواد مخدر و معتادان تابلو و همچنین پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر و نشان گاه‌های از قبل پیش بینی شده دانست.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: بیش از ۵۰۰ نفر از کارکنان پلیس قم در بخش‌های اطلاعاتی، انتظامی و عملیاتی در دو وضعیت نامحسوس و محسوس در ۱۰۰ نشان گاه و محل از قبل تعیین شده عملیات را طی هماهنگی‌های لازم و دریافت احکام جداگانه از دادستان قم آغاز کردند.

وی تصریح کرد: در پایان طرح ذوالفقار ۸، ۲۳۶ نفر از مجرمان سابقه دار، ۹۷ نفر سارق، ۳۱ نفر خرده فروش مواد مخدر و ۹۲ نفر نگه دارنده مواد مخدر و همچنین ۳۱۳ نفر شامل ۲۶ نفر در ارتباط با امنیت اخلاقی، ۱۲ نفر اراذل و اوباش، ۳۳ نفر قاچاقچی کالا، ۲۱۳ نفر معتاد و ۱۱ نفر کلاهبردار دستگیر شدند.

مجتبایی با بیان اینکه در این طرح حدود ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است، افزود: از آغاز این طرح ۱۲۳ خودرو و ۲۱۷ موتورسیکلت توقیف و همچنین ۱۱ دستگاه خودرو و ۳۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شده است.

وی با بیان اینکه پلیس شبانه روز برای تأمین امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کند، تأکید کرد: هدف نیروی انتظامی ایجاد امنیت برای عامه مردم است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار