مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک؛
تابناک: مدیر روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه اگر خبرنگاران در حوزه‌هایی که فعالیت می‌کنند آموزش تخصصی ببینند می‌توانند دقیق تر موضوعات را بررسی کنند اعلام کرد که برای خبرنگاران حوزه سلامت در استان مرکزی دوره‌های آموزشی تخصصی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵ 10 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مهدی میرزابابایی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه علوم پزشکی اراک صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه سلامت با اشاره به اهمیت کار روابط عمومی در حوزه سلامت اظهار کرد: در هر اداره روابط عمومی بخش مهمی است ولی در علوم پزشکی به سبب حساسیت‌های کاری که وجود دارد این اهمیت مضاعف شده است و البته لازم به ذکر است که همکاران من در این حوزه وظیفه خود را تا کنون به خوبی انجام داده‌اند.

وی افزود: به منظور تعامل بیشتر با رسانه‌ها و آحاد مردم 17 پست دیگر به پست‌ها و جایگاه‌های روابط عمومی علوم پزشکی اضافه شده است.

مدیر روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به فعالیت روابط عمومی‌های دیگر دانشگاه‌های وابسته به علوم پزشکی گفت: در مجموع در نهادهای وابسته به علوم پزشکی استان مرکزی ما اختیار تام به هر بخش دادیم که در حال حاضر تعداد 36 نفر در مجموعه روابط عمومی‌ دانشگاه علوم پزشکی استانمرکزی مشغول به کار هستند.

میرزابابایی خاطرنشان کرد: روابط عمومی واحدی است که می تواند در تعاملات و ارتباطات همه سازمان ها و نهادها تاثیرگذار باشد و نقشی انکارناپذیر و بی بدلیل دارد.

وی با اشاره به افتخاراتی که مجموعه روابط عمومی استان مرکزی داشته است گفت: یکی از افتخاراتی که مجموعه روابط عمومی این دانشگاه داشته، کسب رتبه روابط عمومی برتر کشور در بین 65 دانشگاه علوم پزشکی کشور در سال گذشته و تقدیر از طرف وزیر بهداشت است.

میزابابایی به کار تخصصی اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: در بحث انتقال خبر به مخاطبان، گزارش نویسی و نقد یک مجموعه خبرنگار باید در آن حوزه تخصص داشته باشد که اگر هم لازم باشد نقدی در این خصوص انجام دهد منصفانه و با تدبیر باشد.

مدیر روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: به منظور اطلاع رسانی صحیح و اصولی دانشگاه علوم پزشکی اراک در نظر دارد دوره‌های آموزشی تخصصی را برای خبرنگاران حوزه سلامت برگزار کند تا هرجایی که لازم بود خبرنگاران اخبار سلامت را به صورت تخصصی انتشار دهند آگاهی لازم را در این خصوص داشته باشند.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار