فرمانده سپاه استان البرز:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: عده‌ای می‌خواهند جای پای آمریکا را یک بار دیگر در این کشور باز کنند که این برخلاف نظر و ایده شهدا و امام است و ما محکم در این مسیر ایستاده‌ایم و نمی‌گذاریم این اتفاق تکرار شود.
کد خبر: ۲۷۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 14 August 2016
سردار علی استادحسینی در مراسم بزرگداشت شهید محمود نریمانی اظهار داشت: در طول تاریخ دو جبهه بوده است، جبهه حق و باطل؛ ما افتخار می‌کنیم ملت ایران بعد از 14 قرن به عنوان مدافعان جبهه حق در مقابل باطل ایستاده‌اند.
وی درباره تحمیل هشت سال جنگ عراق علیه ایران گفت: جنگی که بر ما تحمیل شد، همه جبهه باطل در مقابل جبهه حق قرار گرفت و تنها خدا با ما بود و بیش از 36 کشور مستقیم و مابقی دنیا هم غیرمستقیم به صدام کمک کردند، ولی ما با ایستادگی پای جبهه حق جنگیدیم و برای نخستین‌بار در 200 سال گذشته یک وجب از خاکمان هم در اختیار دشمن قرار نگرفت.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی یادآور شد: پس از 8 سال مقابله با دشمن، فهمید با جنگ سخت و مستقیم نمی‌تواند با ایران اسلامی مقابله کند، پس یک جنگ تمام عیار در جبهه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و جنگ روانی و نیابتی از طرف آمریکا را آغاز کرد و گروه‌هایی را در منطقه تحت عنوان طالبان، داعش، جبهه النصره و غیره راه انداخت و برای آنکه چهره خشنی از اسلام نشان دهد تا گرایشی را که از جبهه حق در دنیا نمایان شده است، از بین ببرد و بیداری اسلامی که در منطقه ایجاد شده را نابود سازد، در جبهه باطل مقابل حق ظاهر شدند و همه جبهه کفر پشت سر او ایستادند.
فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به اینکه سرنخ همه گروه‌های تکفیری، آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌ها هستند اظهار داشت: آنها با دلارهای نفتی رژیم‌های مرتجع منطقه، در کنار جبهه ظلم قرار گرفتند و جبهه اسلام نیاز به مقاومت و ایستادگی پیدا کرد و جوان‌های بیدار غزه، سوریه و لبنان در مقابل دشمن ایستادند اما هدف جبهه کفر، ایران اسلامی بود.
وی افزود: تمام جبهه کفر پشت سر اسرائیل ایستاد و گفتند سه روزه لبنان را از بین می‌بریم و کمپ‌هایی برای اسراء برپا کردند، اما 33 روز مقاومت حزب‌الله سبب شد، عقب‌نشینی کنند و آن‌هایی که طمع جنگ با ایران را داشتند، گفتند شما که از عهده مردم تحت محاصره برنیامدید چگونه می‌خواهید با ایران بجنگید؟ در آن زمان توطئه‌ها تغییر کرد و جنگ‌های 51 روزه، 8 روزه و 22 روزه به نتیجه نرسید.
فرمانده سپاه استان البرز، آمریکا را به عنوان دشمن سرسخت نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: دشمن در آن زمان گروه‌هایی ایجاد کرد که نیابتاً از طرف آن‌ها بجنگند، به دلیل اینکه مستقیم راهی به ایران نداشت و قصد داشت خط مقدم جبهه که سوریه است را بزنند چون اگر سوریه را می‌زدند راه ارسال سلاح به لبنان قطع می‌شد.
وی افزود: در این میان هوشیاری مقام معظم رهبری بود که خط مقدم جبهه را 1200 کیلومتر آن طرف‌تر قرار دادند و اگر امروز امنیت، آسایش، عزتی داریم به واسطه دلاوری‌هایی است که شیرمردان ما در 1200 کیلومتر آن طرف‌تر از مرزهای کشورمان حماسه‌هایی را خلق می‌کنند و دشمن را زمین‌گیر کرده‌اند.
وی با اشاره به گذشت 5 سال از جنگ در مرزهای کشورهای مسلمان گفت: در حال حاضر آن‌ها زمین‌گیر شده‌ و در آستانه اضمحلال قرار گرفته‌اند و این به واسطه شیرمردی جوانانی امثال شهید نریمانی است که در آنجا می‌جنگند و پرچم جبهه نبرد را بالا نگه داشته‌اند.
وی  افزود: ما تا ابد مدیون شهدا هستیم و عزتی که شهدا برای ما به دست آورده‌اند را باید قدر بدانیم و امثال شهید نریمانی اگر نبودند امروز اثری از بارگاه امام‌حسین (ع)، علی‌ابن ابیطالب (ع) و حضرت زینب کبری(س) نبود.
استادحسینی امنیت را یکی از مهم‌ترین مسائل در منطقه دانست و اظهار داشت: اگر آنجا نجنگیم، اینجا امنیت نخواهیم داشت و اطاعت از امام خود کرده و از مظلومین دنیا دفاع می‌کنیم، ما مسلمانیم و عزت ما در گرو این است و اگر امنیت و آسایش می‌خواهیم باید دفاع کنیم.
فرمانده سپاه استان البرز گفت: با عزت و افتخار اعلام می‌کنیم که این راه نورانی که شهدا ادامه داده‌اند و شهید نریمانی در این راه به شهادت رسید ادامه خواهد داشت چون راه، راه حق است و جبهه باطل درمقابل حق ایستاده است و ما هم پیروان جبهه حق هستیم.
وی ادامه داد: در حالی که امروز نظام جمهوری اسلامی در معرض تهاجم همه جانبه است و از مرزها و جبهه داخل باید دفاع کرد، عده‌ای می‌خواهند جای پای آمریکا را یک بار دیگر در این کشور باز کنند که این برخلاف نظر و ایده شهدا و امام است و ما محکم در این مسیر ایستاده‌ایم و نمی‌گذاریم این اتفاق تکرار شود.
 استادحسینی خاطرنشان کرد: ما در حال امتحان هستیم و باید محکم در مسیر انقلاب و رهبری قرار بگیریم و بدانیم راه ما نورانی است و جبهه ما حق است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار