استاندار قزوین گفت: تکریم صنعتگران و کارآفرینانی که سرمایه های خود را در تولید و اشتغال به کار گرفته اند وظیفه همه مسئولان استان است.
کد خبر: ۲۷۹۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 17 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فریدون همتی عصر سه شنبه در مراسم امضای تفاهم نامه الحاق پارک صنعتی لیا با شهرک صنعت لیا اظهار داشت: خوشبختانه در یک خرد جمعی و پیگیری مستمر توانستیم مشکلی که سالها در این منطقه وجود داشت و دغدغه صنعتگران شده بود را حل کنیم.

وی افزود: با این ادغام ضمن مدیریت واحد در مجموعه های صنعتی مستقر در پارک و شهرک زمینه خدمات رسانی مطلوب تر به این مجموعه فراهم خواهد شد.

همتی گفت: با این کار ارزشمند مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی لیا برطرف خواهد شد.

سرمایه گذاری در شرایط پس از برجام در قز وین مناسب است

استاندار بیان کرد: خوشبختانه در شرایط پسابرجام بستر خوبی برای جذب سرمایه گذاران خارجی ایجاد شده و اولین موافقت برای توسعه یکی از واحدهای بزرگ صنعتی استان با مشارکت کشور آلمان مهیا شده که می تواند به توسعه صادرات منجر شود.

وی اضافه کرد: از محل ارزآوری صادراتی می توانیم واحدهای بیشتری را در استان ایجاد کرده و با طرح توسعه به رونق اقتصادی استان کمک کنیم.

درادامه حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان با اشاره به اهمیت ادغام پارک صنعتی و شهرک لیا اظهارداشت: دغدغه چندین ساله واحدهای صنعتی مستقر در این محدوده سرانجام با تعامل منطقی مدیران استانی و کشوری برطرف شده و امیدواریم ضمن مدیریت واحد بتوانیم خدمات موثری به صنعتگران مستقر در این شهرک ارائه کنیم.

وی افزود:اجرای این طرح از پراکندگی خدمات هم جلوگیری کرده و می توان هزینه ها را به صورت متمرکز در شهرک صنعتی لیا برای اجرای طرح های مهم زیربنایی هدایت کرد.

علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم گفت:این کار بزرگ در بخش صنعت استان رویداد با اهمیتی است که می تواند انگیزه صنعتگران برای تمرکز بر تولید را بیشتر کند.
 
وی گفت: در حمایت از تولید و اشتغال صنعتی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و درخدمت صنعتگران و کار آفرینان برای بهبود فضای کسب و کار با عزمی راسخ گام برمی داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار