کد خبر: ۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰ 04 February 2015

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: انقلاب شکوهمند ملت ایران در بهمن 57 الگویی مهم برای تمام قیام‌های مردمی در سراسر جهان است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس مسعودی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورهای استکباری چهره‌ای از خود به نمایش گذاشته بودند که ملت‌های مظلوم، دربند و اسیر دست حکومت‌های سرسپرده غربی و مستعمره‌های کشورهای اروپایی و آمریکایی آنها را شکست‌ناپذیر می‌پنداشتند.
وی تصریح کرد: در میان تمام حکومت‌های سرسپرده رژیم منفور و دست‌نشانده پهلوی از جایگاه مهم‌تری برخوردار بود و تمام کشورهای استکباری و زورگوی غربی از جمله آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و انگلیس به طور ویژه از این رژیم حمایت می‌کردند.
این مسئول افزود: غربی‌ها می‌خواستند حکومت طاغوت را ژاندارم خاورمیانه کرده و از ایران برای سرکوب قیام‌های مردمی در منطقه و همچنین حفاظت از رژیم اشغالگر قدس استفاده کنند.
مسعودی گفت: در دوره طاغوت انواع سلاح‌های پیشرفته از سوی اروپا و آمریکا با این هدف به ایران سرازیر می‌شد و پول آن را هم از جیب ملت ایران پرداخت دریافت می‌کردند.
وی بیان داشت: در چنین شرایطی هیچ کس گمان نمی‌کرد که حکومت‌های دست‌نشانده غربی در برابر مردم خود ضعف داشته و تلاش مردم این کشورها برای رسیدن به آزادی و استقلال به نتیجه برسد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: ملت ایران و در راس آنها بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) هراسی از زورگویان و یزیدیان زمان نداشته و تنها با اتکا به قدرت ایمان و عنایات پروردگار برای استقرار یک حکومت اسلامی به میدان آمدند.
عباسی ادامه داد: در همان سال‌های نخست اکثر تحلیلگران و مردم ساکن کشورهای مستضعف، تلاش مردم ایران را برای دستیابی به استقلال و آزادی بی‌هوده توصیف کرده و می‌گفتند این تلاش‌ها به نتیجه نمی‌رسد.
وی اظهار داشت: با این وجود مردم ولایی ایران با ایثار و فداکاری و حرکت زیر پرچم ولایت و مرجعیت معظم شیعه، کاری کردند که تمام نقشه‌ها و معادلات بین‌المللی برهم خورد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، این نهضت تبدیل به الگویی مهم برای تمام ملت‌های مظلوم و آزادی‌خواه و قیام‌های مردمی شد.
عباسی گفت: امروزه به برکت استقلال و عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، افکار عمومی جهان می‌دانند که در صورت داشتن وحدت و همدلی، قدرت‌های زورگو توان تعرض به آنها را ندارند.
وی در پایان با اشاره به توطئه کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ما باید با تمام توان از دستاوردهای انقلاب دفاع کرده و به جهانیان ثابت کنیم که قدرت استکبار جهانی در برابر توان و اراده ملت ایران پوچ و توخالی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار