مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خبر داد
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام 23 مأموریت آتش‌نشانی طی روز گذشته مصادف با 27 مرداد امسال در قم خبر داد.
کد خبر: ۲۸۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳ 18 August 2016
به گزارش تابناک قم، عباس جعفری با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی تلاش می‌کنند تا خدمات مناسب و شایسته‌ای به شهروندان ارائه دهند، اظهار کرد: 17 ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر فعال است که به صورت 24 ساعته به ارائه خدمات می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: مأموریت‌های سازمان به سه بخش امداد، نجات و حریق تقسیم می‌شود که نیروهای آتش‌نشانی با تماس شهروندان در سریع‌ترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام می‌شوند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به انجام 23 مأموریت آتش‌نشانی در روز گذشته گفت: در بخش نجات نیروهای سازمان به دلیل آوار دیوار به کوچه 18 شاهد غربی اعزام شدند. از مأموریت‌های دیگر بخش نجات می‌توان به تصادف کامیون و دو دستگاه سواری در جاده اصفهان پس از ورزشگاه یادگار امام اشاره کرد. این تصادف یک نفر فوتی و یک نفر مصدوم بر جای گذاشت.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در زمینه حریق چوب و الوار، ضایعات، منزل، کارخانه دمپایی، آشپزخانه، ترانس برق و مغازه نانوایی مأموریت‌هایی انجام شده است.

جعفری عنوان کرد: در بخش ایمن‌سازی تصادف دو دستگاه تریلی کیلومتر 25 جاده سلفچگان، نشت سوخت خودرو، بازگشایی درب منزل، صید حیوان موذی و ‌بازگشایی درب خودرو انجام شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار