همزمان با هفته دولت انجام شد
اینانلو با اشاره به اینکه شهرستان اشتهارد دارای بزرگترین شهرک صنعتی کشور است افزود: این شهرک هم اکنون برای 25 هزار نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.
کد خبر: ۲۸۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹ 23 August 2016
به گزارش تابناک – البرز: ابوالفضل اینانلو پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح واحد تولید در شهرک صنعتی اشتهارد اظهار داشت: توسعه صنایع یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری افزود: در این راستا و برای تحقق شعار امسال باید در توسعه، حمایت و رفع مشکلات صنایع دقت نظر بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم به اهداف موردنظر که همان اقتصاد مقاومتی است، دست پیدا کنیم.
فرماندار شهرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه با تشکیل ستاد رفع موانع تولید در استان البرز مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی مورد بررسی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: با تشکیل این ستاد گامی مهم در جهت توسعه فعالیت‌های واحدهای صنعتی و شناسایی واحدهای صنعتی نیمه فعال و غیرفعال در این استان شده است.
اینانلو با اشاره به اینکه شهرستان اشتهارد دارای بزرگترین شهرک صنعتی کشور است افزود: این شهرک هم اکنون برای 25 هزار نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.
وی با تأکید بر اینکه توسعه این شهرک می‌تواند در ارتقای اشتغال جوانان نیز تأثیرات بسیاری داشته باشد، گفت: بزرگترین شهرک صنعتی کشور با 1400 هکتار وسعت و گنجایش 3 هزار واحد صنعتی است.
فرماندار شهرستان اشتهارد در ادامه سخنان خود به افتتاح واحد تولیدی اشاره کرد و بیان داشت: امیدواریم با توسعه این گونه واحدها گامی مهم در جهت توسعه صنایع و همچنین رسیدن به اقتصاد مقاومتی و توسعه اشتغالزایی برداریم.
اینانلو افزود: این واحد تولیدی در حوزه موادغذایی بوده که با اعتباری بالغ بر 53 میلیارد تومان راه‌اندازی شد.
به گفته وی این واحد تولیدی برای 110 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.
همچنین در این مراسم سید حمید طهایی استاندار البرز نیز طی سخنانی اظهار داشت: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی می‌تواند ما را به توسعه و پیشرفت برساند و در این زمینه ما به اقتصاد مقاومتی نیز دست پیدا می‌کنیم.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی انجام داد حمایت از تولیدات داخلی و ارتقای فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی است.
استاندار البرز بیان داشت: امروز با تشکیل ستاد رفع موانع تولید بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی در استان البرز مورد بررسی قرار می‌گیرد و واحدهای نیمه فعال و غیرفعال نیز مجدد به چرخه صنعت و تولید باز می‌گردند.
طهایی بیان داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در بسیاری از محصولات خودکفا شویم و دیگر نیازی به بازارهای خارجی نداشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه دیگر زمان شکوفایی اقتصادی فرا رسیده است افزود: در این راستا باید همه به سمت توسعه اقتصادی پیش برویم.
استاندار البرز گفت: دشمنان برای ضربه زدن به کشور از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند و در این مسیر از تمام توان خود استفاده می‌کنند لذا با حمله به سرمایه‌های انسانی و صنعت و تولید و سنگ‌اندازی‌های مختلف در نظر دارند تا به اهداف شومشان برسند.
طهایی تأکید کرد: در این راستا یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با این تهاجم دشمنان حمایت از تولید است.
وی با اشاره به اینکه در هفته دولت 317 پروژه در سطح استان البرز افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با اعتباری  بالغ‌بر 2 هزار و 500 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار