کد خبر: ۲۸۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 23 August 2016


فرماندارساوجبلاغ گفت که هفته دولت فرصتی مغتنم برای هر دستگاهی است که عملکرد خود را عرضه و در معرض قضاوت مردم قرار دهد و همچنین فرصتی برای نقد منصفانه عملکرد مسئولین دولت و ارائه راهکار و پیشنهاد برای رفع آن است.

به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیزگیر روز سه شنبه در نخستین روز از هفته دولت و در جریان دیدار مردمی، افزود: ما وظیفه داریم که دستاوردهای دولت را ظرف مدت یکسال گذشته به اطلاع افکار عمومی برسانیم تا دستگاه های اجرایی ارتباط نزدیکتری با مردم داشته باشند و مسائلی را که ضروری است را به مردم منتقل کنند.

وی با اشاره به درخواست امام جمعه از مدیران ادارات مبنی برحضور در بخش ها، گفت: همانگونه که ما از مدیران کل می خواهیم که در شهرستان حضوریابند و اگرنواقصی و کوتاهی باشد پیگیری و رفع نمایند، در سطح شهرستان نیز باید بدینگونه باشد و مدیران در طول هفته در بخشها و روستاها برای رفع مشکلات مردم حضور یابند و با ائمه جماعات ارتباط برقرار کنند چرا که آنها به جهت ارتباط با مردم از مسائل و مشکلات آنها باخبر هستند.

وی در ادامه به مسائل و مشکلات مردم پاسخ گفت ، موضوعات راه روستایی آب آشامیدنی اشتغال آسفالت معابر برق و مخابرات از مواردی بود که مراجعین مطرح کردند و مدیران وعده دادند تا از اعتبارات جاری و دهیاری ها مشکلات را مرتفع نمایند.

فرماندار ساوجبلاغ در گرامیداشت هفته دولت به همراه مدیران در یکی از بخش ها و روستاها به مساجد رفته و با مردم دیدار وگفتگو کرده وبه مشکلات آنها می پردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار