کد خبر: ۲۸۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 23 August 2016


رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از افتتاح 33 پروژه بخش کشاورزی در استان به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت خبر داد.

سیدمجید موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن هفته دولت و بر اساس برنامه‌هایی که در دستور کار داریم، تعدادی از پروژه‌های مرتبط با این وزارتخانه در هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: درمجموع 33 پروژه با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌ّبرداری می‌رسد که به طور قطع نقش مهمی در حمایت از کشاورزان و توسعه و پیشرفت کشاورزی در استان البرز دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز تصریح کرد: این پروژه‌ها در بخش آب و خاک و امور فنی و مهندسی، تولیدات دامی، تولیدات گیاهی و صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی است.

موسوی گفت: با توجه به اینکه استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی در حوزه کشاورزی و باغی است، بخش مهمی از تلاش دولت و جهاد کشاورزی در این استان، حول محور توسعه کشاورزی متمرکز شده است.

وی بیان داشت: به طور قطع با بهره‌برداری از طرح‌های یاد شده، ضمن افزایش اشتغال‌زایی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای نسل جوان، می‌توانیم گام‌های موثری در توسعه کشاورزی استان البرز برداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز افزود: با بهره‌برداری از طرح‌های بخش کشاورزی طی هفته دولت در استان البرز، برای 328 نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی جدید ایجاد می‌شود.

موسوی گفت: از سوی دیگر برای بیش از یک هزار خانواده با افتتاح طرح‌های فوق به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال‌زایی می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار